ایرانیان تحت رهبری آیت الله خامنه ای به قدس وفادارند

خالد قدومی نماینده جنبش حماس در تهران پیرامون اهمیت روز قدس امسال اظهار داشت: روز جهانی قدس امسال از ویژگی های مختلفی برخوردار است و با سال های گذشته تفاوت های زیادی دارد؛ از جمله این تفاوت ها، تظاهرات و موج خروشان راهپیمایی هایی که در غزه و بقیه مناطق فلسطین در قالب راهپیمایی های بازگشت شاهد آن هستیم، است.

قدومی با بیان اینکه همین تظاهرات چهره زشت و ننگین آمریکا و رژیم صهیونیستی را نشان داد، تصریح کرد: آن ها نه به اخلاق پایبندند و نه به حقوق بشر، آن ها فقط در یک روز حدود ۶۳ فلسطینی را به شهادت رساندند و همه کسانی که توسط آن ها شهید شدند، بدون سلاح بودند.

نماینده جنبش حماس در تهران اظهار داشت: این در حالی است که آن شهیدان فقط حقوق قانونی و مشروع خود را مطالبه می کردند و از طرفی اسرائیلی ها از سلاح ممنوعه استفاده کردند که منجر به قطع اعضای بدن می شد.

وی افزود: عملیات وحشیانه صهیونیست ها به زخمی شدن ۳۰ نفر منجر شد که متاسفانه بیشتر از نیمی زخمیان را هم کودکان شامل می شدند. 

 قدومی در پایان خاطرنشان کرد: روز جهانی قدس نشان می دهد که چقدر ملت ایران برای قدس و مساله فلسطین اهمیت قائل است و چقدر مسئولین این کشور اسلامی تحت رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به این مساله وفادار هستند.