واکنش کاربران توییتر به نشست سالانه منافقین در پاریس

همزمان با فرارسیدن سالروز ترور رهبر معظم انقلاب و شهدای هفتم تیر توسط منافقین و برگزاری نشست سالانه این گروه تروریستی در پاریس، کاربران توییتر با هشتگ "BanTerrorOrg" به بازخوانی جنایات منافقین پرداختند.

ترور بیش از 17 هزار ایرانی در جریان درگیری‌های دهه 60و همدستی و کمک به صدام در دوران دفاع مقدس تنها بخشی از کارنامه ننگین این گروه تروریستی است.

وحید یامین‌پور زیباترین تعبیر در خصوص منافقین را تعبیر امام خمینی(ره) دانست و در صفحه توییتر خود نوشت: "زیباترین تعبیر درباره‌ی منافقین از زبان امام راحل بیان شده: "ننگتان باد ای تفاله‌های شیطان و عارتان باد ای خود فروختگان به جنایتکاران بین المللی که در سوراخ‌ها خزیده و در مقابل ملتی که در برابر قدرتها برخاسته است به خرابکاری‌هایی جاهلانه پرداخته‌اید."

سید محمد حسینی وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی هم در واکنش به نشست سالانه منافقین در پاریس نوشت: "خروجی امسال شوی تبلیغاتی منافقین در پاریس با حمایت غربیها و عرب‌های مرتجع، برپاکردن آشوب در 99 شهر است. بر این گروهک تروریستی حرجی نیست سالها پرواری شده‌اند و باید به اربابان دم بجنبانند اما سیه بخت کسانی که در ایران پیاده نظام و قربانی این جنایتکاران می‌شوند."

عباس کلاهدوز با انتشار تصویر زیر در صفحه توییتر خود نوشت: "یکی از شاهکارهای امام، صدور حکم اعدام برای منافقین سرموضعی بود. تابستان 67 همزمان با مرصاد، شبکه شورشی منافقین در زندان کشف شد. امام هیاتی را مامور به رسیدگی کردند ، پس از بررسی‌ها، تعدادی تبرئه و شماری هم اعدام شدند تا امروز ایران، سوریه نباشد."

 

 

امیر نجفی به بازخوانی یکی از جنایت‌های منافقین در زندان‌های رژیم بعث پرداخت و از عملیات روانی منافقین علیه اسرای ایرانی سخن گفت، وی در صفحه توییتر خود نوشت: "منافقین در اداره سانسور استخبارات عراق مشغول کار شده بودند و وظیفه عملیات روانی و تخریب روحیه رزمنده‌ها را برعهده داشتند، از نامه‌های اسرا کپی می‌گرفتند و بعدا با همان اطلاعات نامه جعلی می‌نوشتند مثلا به دروغ به رزمنده‌ها خبر میدادن که مادرشون فوت شده!"

منصور امینی رئیس سازمان فضای مجازی سراج هم بخشی از اعترافات اعضای منافقین در خصوص شکنجه و زنده‌ به گور کردن پاسداران کمیته را در صفحه توییتر خود منتشر کرد، امینی نوشت: " ‌بخشی از اعترافات جلادان رجوی بعد از شکنجه و زنده به گور کردن پاسداران کمیته: وقتی طالب به هوش آمد مصطفی سر او را محکم گرفت و جواد با عصبانیت گوش و بینی طالب را برید. طالب بیهوش شد جواد محمدی چاقو را کنار چشم طالب گذاشت و فشار داد که خون از چشمش بیرون ریخت!"

سید پویان حسین پور هم ضمن بازخوانی یکی از خیانت‌های منافقین در جنگ تحمیلی و همراهی آن‌ها با صدام به معرفی یک کتاب و یک مستند مرتبط با موضوع منافقین پرداخت؛ وی در صفحه توییتر خود نوشت: در 26 اسنفد سال 66، پناهگاه پارک شیرین کرمانشاه توسط هواپیماهای صدام بمباران شد، گرای دقیق این پناهگاه توسط وامل سازمان منافقین به صدامیان داده شده بود، کتاب پناهگاه بی‌پناه و مستند آژیر قرمز به روایت ابعاد مختلف این جنایت جنگی و خیانت منافقین می‌پردازد."

کاربر جنلی هم کنایه‌ای به افرادی که خود "برانداز" می‌دانند زد و نوشت: "قبلا بهشون می‌گفتیم منافقین الان می‌گیم برانداز"

کاربر فامیل دور هم با اینطور منافقین را با اعضای داعش مقایسه کرد: " ‌صد لعنت به داعش که با چاقو سر میبرید، منافقین با موزاییک سر میبریدن ، اینا رو باید روزی هزاران بار بیشتر از داعش لعنت کرد."

محمد خجسته هم یکی از مصادیق عجیبی که سران منافقین آن را خیانت به سازمان می‌دانستند را اینچنین بازگو کرد: "‌سران منافقین به شکنجه‌گران گفته بودند که اگر به کسی که شکنجه‌اش می‌کنند آب بدهند به آرمان‌های سازمان خیانت کرده‌اند و مستحق مجازات مرگ‌اند!دادن هر گونه آب و غذا به زندانیان اکیدا ممنوع بودو"

نفیسه سادات موسوی شاعر هم با انتشار تصویر زیر نوشت: " ‌ترامپ,متحد درجه یک منافقین , نقاب از چهره اوباما برداشت و آمریکای واقعی بدون روتوش را به نمایش گذاشت. حمایت‌های آمریکا -و اسرائیل- از این گروهک پلید, ریشه‌دار تر از این حرف‌هاست."

 

کاربر رزنانس هم اینطور از یک بام و دوهوای فرانسوی در برخورد با ایران و دوستی با دشمنان ایران انتقاد کرد: " ‌فرانسه بارها نشون داده که شریک دزد و رفیق قافله است، هم بازار ایران رو میخواد هم آزار ایران!"

علی قلهکی از علت افزایش نجومی قیمت مرغ در فاصله بین سال‌های 90 تا 92 و نقش منافقین در این زمینه پرده برداشت و نوشت: ‌سال ۹۰ تا ۹۲ قیمت مرغ با تورم ۱۲۲% مواجهه شد، فکر می‌کنید علت چه بود؟! مجاهدین خلق(منافقین) روی آب با کشتی‌های که حامل کنجاله سویا به مقصد ایران بودند، تسویه حساب کرده و کشتی را مجبور به بازگشت می‌کردند اینان، جلادان همیشگی تاریخ‌اند از مرصاد تا پاریس!

کاربر runner با انتشار تصویر زیر نوشت: "‌شاید رفته بود خرید شاید از مدرسه برمیگشت شایدم چرخی بازار بود و شاید هنوزم خانوادش منتظرن تا برگرده!"

کبری آسوپار هم در روایتی از گفت‌وگوی قدیمی خود با پدر شهید طالب طاهری که به دست منافقین به شهادت رسید را منتشر کرد؛ آسوپار نوشت: "سال‌ها قبل با پدر شهید طالب طاهری مصاحبه کردم. گفت صبح وقتِ رفتن، طالب به مادرش گفت برای شلوارش دکمه بدوزد... بعد پیکرش را از روی همان دکمه‌ی تک شناسایی کردیم؛ از شدت شکنجه‌ی منافقین رجوی، جنازه‌ی آن سه پاسدار قابل شناسایی نبود. می‌گفتند عملیات مهندسی.

حساب منتسب به حجت الاسلام سید محمدمهدی میرباقری هم نوشت: منافقین جمعیت به هم پیوسته‌ای هستند که شما رد پایشان را در همه جا می‌بینید.

مهدی چمران رئیس سابق شورای شهر تهران هم در صفحه توییتر خود نوشت: " ‌باز هم نشست ‎#منافقین قاتل 17 هزار شهید در پاریس و خوابهای کثیف آشوبگری در ایران و باز هم شکست از مردم بیدارما، بصیرت ملت ما این توطئه های ننگین را بهم میریزد."

کاربر سید سجاد هم از عدم وجود دموکراسی در سازمان منافقین و اقدام عجیب آمریکا و فرانسه برای برقراری دموکراسی در ایران سخن گفت؛ "سیدسجاد" نوشت: ‌پدردموکراسی(آمریکا) و مهد دموکراسی(فرانسه) برای اشاعه ‎#دموکراسی تو ایران دست به دامن گروهی شدند که اعضاش حق انتخاب محل زندگی و همسر خودشونم ندارند چه برسه به انتخاب رهبران سازمان..."