وعده های فراموش شده دولت روحانی

گروه سیاسی- حجت الاسلام و المسلمین علیرضا سلیمی نماینده محلات در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار افکارنیوز با اشاره به وعده های محقق نشده دولت روحانی گفت: وعده 100 روه حل مشکلات، حل مشکل بیکاری، ایجاد یک میلیون شغل در هر سال و ایجاد رفاه در کشور بطوریکه مردم نیازی به یارانه نقدی 45 هزار و 500 تومانی نداشته باشند، بخشی از وعده های آقای روحانی بود که متاسفانه هنوز اجرایی نشد.

وی افزود: البته باید وعده های دیگر مثل بازگشت عزت پاسپورت ایرانی را به این وعده ها اضافه کرد اما متاسفانه این وعده دولت در حالی داده شد که در دولت آقای روحانی شاهد اخراج دیپلماتهای ایران از سوی دیگر کشورها بخصوص اروپائیها هستیم.

عضو هیئت نظارت مجلس بر رفتار نمایندگان مجلس تصریح کرد: ایجاد رونق در بازار، فراهم شدن فضای کسب وکار، جذب نخبگان بجای فرار آنها و سرمایه گذاریهای خارجی هم از دیگر وعده ای آقای روحانی بود.

حجت الاسلام و المسلمین سلیمی تاکید کرد: یکی دیگر از وعده های روحانی این بود که ایران را شبیه سوئیس می کند اما در حال حاضر ایران در حال شبیه شدن به افغانستان است.

وی تصریح کرد: سوال این است که کدام یک از این وعده های داده شده دولت روحانی محقق شده؟ کدام وعده در حال محقق شدن است و مردم منتظر تحقق کدام وعده رئیس جمهور باشند؟.

عضو هیئت نظارت مجلس بر رفتار نمایندگان مجلس با اشاره به وضعیت بد اقتصادی افزود: مردم نسبت به این وضعیت کشور معترض هستند و تاکید دارند که باید رویکرد رئیس جمهور و کابینه نسبت به مسائل بخصوص موضوعات اقتصادی تغییر کند.