تحریم کاخ سفید علیه مقامات ایران برای حفظ هژمونی واشنگتن است

سیدمحمدجواد ابطحی در رابطه با طرح جدیدترین تحریم های ایالات متحده آمریکا علیه مقامات کشورمان، گفت: این اقدام کاخ سفید نشان می دهد که ترامپ واقعا مستعسل شده است.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در واقع اتفاقات رخ داده طی چند مدت گذشته مانند سرنگونی پهپاد جاسوسی آنقدر برای آمریکایی ها گران تمام شده که تصور می کنند با تحریم رهبر انقلاب ، وزیر امور خاجه و فرماندهان نظامی کشورمان، می توانند هژمونی ایالات متحده را حفظ کنند.

وی با اشاره به اینکه رهبر انقلاب دارایی در خارج از کشور ندارد و این موضوع برای وزیر و فرماندهان نظامی کشورمان نیز صادق است، ادامه داد: بر این اساس مسئولان در کشورمان خوشحال می شوند ترامپ اعلام کند افرادی که در لیست تحریمی اخیرشان هستند چه میزان دارای در خارج از کشور دارند که آنها مدعی بولکه شدن هزاران میلیارد دلار هستند.

این نماینده مردم در مجلس دهم اظهار کرد: آمریکایی ها با این اقدام می خواهند فضاسازی کنند و در واقع خوراک رسانه ای برای برخی معاندین در داخل کشور فراهم کنند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: وزیر اممور خارجه کشورمان مواضع انقلابی را در دو نوبت اتخاذ کرد از این رو آنها می خواهند وی را با طرح موضوع تحریم مجازات کنند.

 آمریکا امروز باز هم ایران را هدف تحریم‌های خود قرار داد. دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا تحریم‌های جدید علیه ایران را امضا کرد.

رئیس جمهوری آمریکا اعلام کرد که تحریم‌های تازه علیه ایران، رهبر جمهوری اسلامی ایران را هدف قرار می‌دهد.