راه‌چمنی: ۱۲ حزب اصلاح‌طلب در تهران لیست انتخاباتی می‌دهند

 محمدرضا راه‌چمنی دبیرکل حزب وحدت و همکاری ملی با اشاره به جلسه شب گذشته شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان و اینکه قرار شد این شورا در انتخابات لیست ندهد و احزاب اصلاح‌طلبان خودشان حضور پیدا کنند، اظهار داشت: شورای سیاست‌گذاری در مصوبه شب گذشته خود اعلام کرد که این شورا هیچ لیستی برای انتخابات پیش‌رو در تهران ارائه نمی‌دهد و شورا هم تصویب کرده احزاب اصلاح‌طلبی که کاندیدا دارند می‌توانند در یک جمع یا ائتلافی جدید کاندیدا معرفی کنند. 

اخبار سیاسی وی افزود: بنا است حدودا دوازده حزب اصلاح‌طلب که کاندیدا دارند و مایلند در تهران در انتخابات شرکت کنند، در قالب ائتلافی با نام مثلا " اصلاح‌طلبان پایتخت " برای تهران فهرستی را معرفی کنند. در همین راستا روز آینده جلسه احزابی که کاندیدا دارند برگزار می‌شود.

راه‌چمنی تصریح کرد: مقرر شد تا فردا جمع کثیری از احزاب اصلاح‌طلب عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات که دارای کاندیدا در تهران هستند، در قالب جلسه‌ای درباره لیست مدنظر بحث و گفتگو کنند. 

 شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان شب گذشته در جلسه‌ای اعلام کردند که به‌خاطر ردصلاحیت‌ها در تهران فهرستی ارائه نمی‌دهند اما احزاب می‌توانند خودشان در انتخابات شرکت کنند.