پشت پرده حاشیه سازی های جدید محمود احمدی نژاد

محمود احمدی نژاد اخیرا مصاحبه ای در زمینه موسیقی و ابراز نظر درباره برخی خوانندگان کرده است که باعث ایجاد حاشیه هایی در سطح فضای مجازی شده است.

اخبار سیاسی- بسیاری از افراد معتقدند مصاحبه اخیر وی با یک سفارش رسانه ای بوده تا اهداف خاصی دنبال شود. جالب اینجاست در موضوع مصاحبه اخیر وی تلاش دارد خود را علاقه مند به هنر موسیقی نشان دهد.

به گزارش افکارنیوز، احتمالا اتاق فکر محمود احمدی نژاد به وی گفته اند در زمانی که ردای ریاست جمهوری را بر تن داشته نتوانسته دل اهل هنر را ببرد اگر چه هنوز جلسات مشایی با برخی سلبریتی ها از خاطره ها فراموش نشده است.

در طول سالهای اخیر محمود احمدی نژاد با گذر از جریان راست به سمت جریان چپ کشور حرکت کرده و سعی دارد خود را یک منتقد ردمی و طرفداران آزادی نشان دهد.

مهمترین کلید واژه های احمدی نژاد در سخنان و مصاحبه های اخیر وی درباره آزادی و مردم است. تلاش وی بر همان استراتژی حرکت می کند که در سال 84 توانست از مردم رای بگیرد و رئیس جمهور شود با این تفاوت که اینبار صریح تر و بیشتر به مسائل حاشیه ای توجه دارد.

حاشیه برای احمدی نژاد خوب است، او سابقه فعالیت های حاشیه ای بسیاری دارد، زمانی که دلسوزان نظام خطر مشایی و جریان انحرافی را به وی گوشزد می کردند تمام قد در حمایت از مشایی ایستاد و در انتخابات گذشته ریاست جمهوری دیدیم که احمدی نژاد حتی برای روی کار آمدن مشایی و حمایت از وی به صحنه انتخابات آمد.

مصاحبه احمدی نژاد درباره موسیقی

نکته جالب در مصاحبه پر حاشیه اخیر محمود احمدی نژاد این است که صدای خوانندگان لس آنجلسی نیز پخش شده و وی درباره آنها اظهار نظر می کند و یا درباره شجریان که تصنیف «تفنگت را زمین بگذار» را در جریان فتنه سال 88 و در حمایت از فتنه گران منتشر کرد سوال می شود احمدی نژاد می گوید به برخی از این افراد ظلم شده است.

برخی فکر می کنند این شیوه احمدی نژاد در برخورد با سلبریتی ها تازگی دارد در صورتی که پیش از این نیز تولد «مایکل جکسون»  را در توییتر خود تبریک گفته بود و پس از قهرمانی تیم بسکتبال «تورنتو رپترز» احمدی نژاد در توییتی ضمن تبریک به تیم پیروز فینال NBA نوشت: «اگر رئیس جمهور بودم همه شما را به ایران دعوت می‌کردم.»

آنچه مشهود است اینکه احمدی نژاد از شیوه های تبلیغاتی برای جلب توجه استفاده می کند تا در صدر اخبار ایران باشد، او به هر طریقی می خواهد دیده شود تا از از این فرصت بهره برده و بتواند پایگاه اجتماعی خود را هم ترمیم و هم نگاهی به انتخابات ریاست جمهوری آینده و استفاده از رای قشر خاکستری داشته باشد.

مطمئنا این آخرین مصاحبه احمدی نژاد نخواهد بود و وی تا انتخابات آینده انواع مصاحبه ها و سخنانی درباره آزادی و مقابله با ظلم با تکیه بر مردم را خواهد زد.