ساعت پخش و تکرار سریال در کنار پروانه ها/ بازیگران سریال در کنار پروانه ها

سریال در کنار پروانه ها سریال جدیدی است که از شنبه 6 شهریور از شبکه دو سیما پخش خواهد شد. کارگردان سریال در کنار پروانه ها داریوش یاری است.

ساعت پخش سریال در کنار پروانه ها

سریال در کنار پروانه ها هر شب از ساعت 21:15 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

داستان سریال در کنار پروانه ها

مشکلاتی پی در پی، «رهی» را که از بیماری حاد قلبی در رنج است، به جوانی ناامید تبدیل کرده است. او برای نجات تنها دلخوشی‌ زندگیش که خواهرش است، طعمه نقشه‌ ای می‌ شود که…

ساعت تکرار سریال در کنار پروانه ها

سریال در کنار پروانه ها پس از پخش در ساعت‌های ۲:۲۰ بامداد، ۸:۵۰ صبح  و ۱۶:۲۰ بعد از ظهر تکرار می شود.

ساعت تکرار سریال در کنار پروانه ها

بازیگران سریال در کنار پروانه‌ ها

سریال در کنار پروانه‌ها به عنوان سریال درام بازیگران مختلف و معروفی را در خود دارد. بازیگران سریال در کنار پروانه ها از برزو ارجمند تا پروانه معصومی و .... هستند.

بازیگران سریال در کنار پروانه ها

در ذیل به معرفی بازیگران سریال در کنار پروانه ها می پردازیم.

پروانه معصومی

پروانه معصومی متولد ۱۳۲۳ در تهران متولد شد. بازیگر سریال در کنار پروانه ها تحصیلاتش را در دانشکده زبان‌های خارجی دانشگاه ملی (دانشگاه شهید بهشتی) به اتمام رسانده است. نخستین بار در سال ۱۳۵۰ در فیلم کوتاه «سفر» به عنوان بازیگر ظاهر شده است.

پروانه معصومی در سریال در کنار پروانه ها

برزو ارجمند

برزو ارجمند متولد ۸ فروردین ۱۳۵۴ در مشهد بازیگر ایرانی است.

این بازیگر سریال در کنار پروانه ها پسر انوشیروان ارجمند است.

برزو ارجمند مدرک کارشناسی بازیگری و کارگردانی از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزادتهران دارد. این بازیگر فعالیت سینمایی خود را در مقام بازیگری از سال ۱۳۷۹ با فیلم «سفر سرخ» آغاز کرد.

برزو ارجمندبازیگر سریال در کنار پروانه ها

محمود جعفری

محمود جعفری در سال ۱۳۳۲ در تهران متولد شد. وی لیسانس بازیگری و کارگردانی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران در سال ۱۳۵۷ بوده است. همچنین فعالیت حرفه ای در تئاتر را از سال ۱۳۵۰ به عنوان یکی از مؤسسان گروه تئاتر کوچ تجربه کرد.

محمود جعفری

شهین تسلیمی

شهین تسلیمی متولد سال ۱۳۳۴ بازیگر ایرانی است. وی در جوانی تئاتر بازی می‌کردهاست و همچنین در رادیو هم تست صدا داده و قبول شده بود اما به علت مخالفت خانوادههر دو را رها کرد. اولین حضور او در جلوی دوربین در سریال «باغ مظفر» بود.

شهین تسلیمی در سریال در کنار پروانه ها

مهران رجبی

مهران رجبی متولد ۱۰ دی ۱۳۴۰ در کرج، بازیگر است. وی فارغ‌التحصیل کارشناسی گرافیک از دانشگاه تهران و کارشناسی ارشد گرافیک از دانشگاه تربیت مدرس می‌باشد.

بازیگر سریال در کنار پروانه ها در کرج به تدریس در هنرستان می‌پرداخت. استعداد او در زمینه بازیگری از طریق دوست و هم کلاسی دانشگاهش رضا میرکریمی کشف شد و سپس به سینما و تلویزیون راه یافت.

مهران رجبی

کاوه سماک باشی

کاوه سماک باشی متولد ۱۳۵۹، فارغ التحصیل مهندسی مکانیک است. او در فیلم هایسینمایی بسیاری همچون اشنوگل، منفی هجده، چشمان سیاه و سریال های گسل،میکائیل، پیله های پرواز، معما، ریحانه و عملیات ۱۲۵ حضور داشته است.

کاوه سماک باشی

مجید پتکی

مجید پتکی متولد ۲۵ شهریور ۱۳۵۳ در رشت، بازیگر است.فارغ التحصیل لیسانس رشته کامپیوتر از دانشکده فنی شهید رجایی لاهیجان است. پتکی در آثار بسیاری همچون سریال های قهوه تلخ، گذر از رنج ها، کوبار حضور داشته است.

مجید پتکی

وحید رحیمیان

وحید رحیمیان ۱۶شهریور ۱۳۷۱ در شهر تهران به دنیا آمده است ، وی همان کمدین خنداننده شو است که در سریال در کنار پروانه ها بازی کرده است.

بازیگر سریال در کنار پروانه ها در سال ۱۳۹۷ به شهرت رسیده و از بازیگران سریال در کنار پروانه‌ ها می باشد.

وحید رحیمیان

بیتا سحرخیز

بیتا سحرخیز متولد ۲۱ آذر ۱۳۶۱ در تهران، بازیگر است. او کارشناسی دبیری از دانشگاه تاکستان دارد و دوره‌های بازیگری را زیر نظر امین تارخ گذرانده است. امین تارخ در سال ۱۳۸۶، او را برای بازی در سریال تلویزیونی «راه بی پایان» معرفی کرد. او به عکاسی علاقه دارد و به آن به عنوان شغلش نگاه نمی‌کند، بلکه آن را یک هنر در کنار شغلش (بازیگری) می‌ داند.

بیتا سحرخیز

نگار عابدی

نگار عابدی متولد تهران و فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشکده هنر و معماری است.وی فعالیت سینمایی خود را از سال ۱۳۸۷ با فیلم مانا آغاز کرد. وی بازی در سریال‌ های دودکش– شمعدونی- گاهی به پشت سرت نگاه کن- تعبیر وارونه یک رویا و تله فیلم‌ های داستانعوضی- سایه‌های بلند گناه و…را تجربه کرده است.

نگار عابدی

نسرین بابایی

نسرین بابایی لیف شاگرد متولد ۱۳۵۸ در روستای لیف شاگرد گیلان، بازیگر ایرانی است. او مدرک تحصیلی فوق دیپلم نقاشی دارد. وی از بازیگران سریال در کنار پروانه‌ ها می باشد.

نسرین بابایی

سامرند معروفی

سامرند معروفی متولد ۲۱ اردیبهشت ۱۳۵۹ در تهران، بازیگر و دستیار کارگردان ایرانی استکه در فیلم هایی چون خانواده دکتر ماهان ، پرسه در مه ، جلال الدین ، عقاب صحرا ، خماری و ….به عنوان بازیگر یا دستیار حضور داشت. و کار خود را ابتدا با تئاتر شروع کرد و چندین نمایشمختلف و پر بیننده را در کارنامه هنری خود دارد.

سامرند معروفی

عوامل سریال در کنار پروانه ها

کارگردان: داریوش یاری، دستیار یک کارگردان: احمد میرمحمدی، دستیار کارگردان: میلاد گروسی،برنامه‌ریز: سید عباس بهبودی، دستیار برنامه‌ریز: علی سینا زمانیان، منشی صحنه:ایلار تقوی، طراح چهره‌پرداز: آرمین اسماعیلی، مجری گریم: خانم اسماعیلی، مجری گریم:بهنام نوروزی، مجری گریم: مریم هارونی، مدیر فیلمبرداری: حسین ناظریان، دستیار یک فیلمبردار:سامان فطرت، دستیار: میلاد شاهسواری، دستیار: عارف امیری، دستیار: علیرضا نادری دهنو و دستیار:میلاد رضازاده از عوامل پشت صحنه سریال در کنار پروانه‌ها هستند.