مرجانه گلچین در انتظار نمایش سریال آنتن

مرجانه گلچین  پیرامون فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری سینما گفت: طی سالهای گذشته پیشنهادات سینمایی متفاوتی داشته ام منتها پیشنهادات تلویزیونی به حدی جذاب بوده که اکثرا کار برای رسانه ملی را قبول کرده ام، طبیعتا در وجه اول فیلمنامه و کارگردان این آثار تلویزیونی باعث شده اند تا راغب باشم فعلا در تلویزیون فعالیت داشته باشم. 

گلچین در همین رابطه ادامه داد: فعالیت سینمایی من کم نبوده است، سالها در آثار متفاوتی بازی کردم اما بعد از این همه کار ترجیح می دهم با یک نقش جدی و تاثیرگذار به سینما برگردم، اگر قرار باشد نقش های کوتاه و بی اهمیت را بازی کنم دوست دارم همچنان در تلویزیون بمانم، من همیشه منتظر سینما خواهم ماند زیرا کار در این مدیوم بسیار جذاب است اما با هر نقشی هم حاضر به بازگشت به آن نیستم. 

این بازیگر تلویزیون پیرامون آخرین فعالیت های خود در عرصه تلویزیون اظهار کرد: در حال حاضر سریال «آنتن» به کارگردانی سید ابراهیم عامریان را دارم که برای پخش طی سال جدید آماده می شود. 

مرجانه گلچین در انتظار نمایش سریال آنتن

وی در همین راستا ادامه داد: واقعیت امر نمی توانم اطلاعات زیادی از سریال «آنتن» بدهم زیرا از من خواسته شده تا پیرامون این مجموعه فعلا صحبتی نکنم اما در همین حد که در این اثر نقشی کمدی و متفاوت را بازی می کنم که رگه هایی تازه از بازیگری من در آن وجود دارد. این سریال یک کمدی اجتماعی است که مشکلات دانشگاه و دانشجوها را بیان می کند. 

بازیگر سریال «سه دونگ سه دونگ» درباره سایر فعالیت های خود در عرصه بازیگری افزود: همزمان با همین سریال سه پیشنهاد خوب تلویزیونی داشتم که حتی یکی از آنها به قرارداد رسیده منتها به دلایلی کلید خوردن فیلمبرداری آن به تعویق افتاد.

بازیگر سریال «زوج یا فرد» درباره سال گذشته خود اظهار کرد: سال بی نهایت بدی را پشت سر گذاشتم، همانطور که همه می دانید مادرم را طی سال گذشته از دست دادم، تا پیش از فوت وی درگیر بیماری او و خودم بودم و بعد از آن هم که ناراحتی و غم از دست دادن وی نابودم کرد. 

این بازیگر سینما با اشاره به مشکلات معیشتی بازیگران اشاره و خاطرنشان کرد: بازیگران ما در این شرایط به شدت غم نان دارند، آنها در این شرایط باید به فکر کرایه عقب افتاده خانه‌هایشان باشند و اگر نه که بازیگران سلبریتی شاید امروز بیکار باشند اما چندین فیلم در نوبت اکران داشته و به سرعت با آغاز فصل تولید سر کار می‌روند.