با پرفروش‌ترین فیلم سال ۲۰۱۹ آشنا شوید/ عکس

فیلم سینمایی "اتاق فرار" به کارگردانی "آدام رابیتل" اکران بین المللی خود در سینماهای هالیوود را جمعه چهارم ژانویه سال نو میلادی آغاز کرده و در دو هفته ابتدایی فروش بالایی داشته است. این فیلم هم اکنون در بین فیلم‌های اکران شده در سال جدید میلادی صدرنشنین فروش است.

این فیلم در ژانر جنایی و علمی تخیلی ساخته شده و نگارش فیلمنامه آن را نویسنده مشهور بارگی اسکات بر عهده داشته است. همچنین ماریا ملانیک در بخش دیالوگ نویسی اسکات را همراهی کرده است.

اتاق فرار پرفروش‌ترین فیلم سال ۲۰۱۹ میلادی شد

دبرا آن وال، تیلور راسل، آدام رابیتل، جی الیس، لوگان میلر، تیلور رابین، جسیکا راسن، جمی لی مونی، ورا تیندل و نیک دودانی از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

خلاصه داستان: شش غریبه متوجه می‌شوند که در شرایط بحرانی قرار گرفته و تحت کنترل هستند. آن‌ها باید از این مخمصه خلاص شوند اما برخی قصد جان آنها را کرده و غریبه‌ها مجبور به فراری عجیب می شوند.

آدام رابیتل پیش از این بیشتر به ساخت فیلم کوتاه و مستند مشغول بوده و اثر فعالیت خود را به بازیگری در سینما معطوف کرده اما حالا می‌خواهد با اکران این فیلم شانس خود در کارگردانی را بیازماید. این فیلم هم اکنون گیشه 10 میلیون دلاری را ثبت کرده است.