اکران انلاین «تیغ و ترمه» از روز دوشنبه 5 خرداد

علی قائم مقامی تهیه‌کننده این فیلم با تایید این خبر افزود: فیلم « تیغ و ترمه » از روز دوشنبه 5 خرداد ساعت 8 شب در نماوا و فیلمو اکران آنلاین می‌شود.

اخبار فرهنگ و هنر - او یادآوری کرد: این فیلم قرار بود زمستان سال گذشته اکران شود اما یک روز پیش از  اکران، در اعتراض به شرایط بد و غیر منطقی نمایش فیلم‌ها، از اکران آن جلوگیری کردیم و حال قرار است سومین اکران رسمی آنلاین را داشته باشیم.

«تیغ و ترمه» روایت‌گر زندگی دختری با بازی دیبا زاهدی است که پدرش را در کودکی از دست داده و مادرش هم او را رها کرده و پس از سال‌ها با فاش شدن خیانت‌هایی در زندگی‌اش روبه‌رو می‌شود.‌
پوراحمد این فیلم را با اقتباس از رمان «کی از این چرخ و فلک پیاده می‌شوم؟» نوشته گلرنگ رنجبر که از سوی نشر «چشمه» منتشر شده، ساخته است.

پژمان بازغی ، لاله اسکندری، هومن برق نورد ، مهران رجبی، کوروش سلیمانی، شراره رنجبر، سیمون سیمونیان، میترا قربانی، ماندانا سهرابی، مازیار خسروی، میعاد عابدی زاده، نوید کوه فلاح، فرانک کوشافر، پدارم ابدان و بازیگر خردسال: آویسا سجادی، همراه با دیبا زاهدی در این فیلم ایفای نقش می‌کنند و رضا یزدانی هم خواننده موسیقی آن است.