دلبری امید نور افکن بازیکن سپاهان از هواداران استقلال

امید نورافکن پس از تساوی تیمش برابر پرسپولیس در دیداری معوقه از هفته هفتم لیگ برتر اظهار داشت: تیم سپاهان برای قهرمانی بسته شده است. مطمئن هستم که ما جزو ۳ تیم اول خواهیم بود. هفته آینده هم یک فینال برابر فولاد خوزستان پیش رو داریم. بازی سختی را پیش رو داریم و امیدوارم که از آن دیدار بتوانیم ۳ امتیاز را بگیریم و شرایط‌مان در جدول را بهتر کنیم.

امید نورافکن در مورد عملکرد داور دیدار پرسپولیس و سپاهان افزود: اشکان خورشیدی از داوران خوب ایران است. دیدار پرسپولیس و سپاهان که تقابل ۲ مدعی اصلی قهرمانی هستند، همیشه پر تنش بوده است. قضاوت خورشیدی خوب بود.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان اضافه کرد: ابتدا برای استقلال در شهرآورد پیش رو آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم که بتواند پرسپولیس را شکست دهد. من هم امیدوارم هفته آینده این تیم را ببریم.

وی تصریح کرد: این آرزوی هر ساله من است که با سپاهان به قهرمانی در لیگ برتر برسم. من یک قهرمانی در جام حذفی دارم و امیدوارم بتوانم در لیگ هم با تیمم قهرمان شوم. من تجربه حضور در شهرآورد را دارم و امیدوارم استقلال موفق باشد. استقلال الان شرایط خوبی دارد و دیدار این تیم برابر سپاهان هم جذاب از کار درخواهد آمد.

وی در مورد اینکه پیش از این با هواداران استقلال دچار چالش شده بود، گفت: حمایت الان من از استقلال قلبی است. البته در تقابل با سپاهان من روی تیم خودم مسوولیت دارم اما جایی که از کودکی در آن بزرگ شدم و فوتبالم را مدیون آن هستم همیشه در قلب من خواهد بود.