بیوگرافی کامل شهریار مغانلو مهاجم جدید سپاهان+تصاویر

شهریار مغانلو سرانجام پس از کش و قوس های فراوان که 6 ماه و قرضی به باشگاه پرسپولیس پیوسته بود تا برای سرخپوشان به میدان رود حالا به سپاهان اصفهان رفت.

علی ناظری در خصوص خصوص وضعیت نقل و انتقالاتی باشگاه سپاهان اظهار داشت: شهریار مغانلو مهاجم فصل گذشته پرسپولیس با عقد قراردادی رسماً به سپاهان پیوست.

مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان افزود: این بازیکن سابقه بازی در تیم‌های پیکان، پرسپولیس و سانتاکلارا را نیز در کارنامه دارد.

شهریار مغانلو بازیکنی است که قبلا در تیم پیکان بازی کرده و پس از آن به لیگ پرتغال رفت. وی در برنامه تلویزیونی فوتبال برتر قبل از لژیونر شدن اعلام کرده بود که پرسپولیسی است.

بیوگرافی کامل شهریار مغانلو مهاجم جدید و گلزن سپاهان

به گزارش افکارنیوز، شهریار مغانلو متولد 30 آذر 1373 در زنجان است.

قد شهریار مغانلو 187 سانتی متر قد و پست این بازیکن مهاجم می باشد.

تحصیلات شهریار مغانلو

تحصیلات مهاجم جدید پرسپولیس تا مقطع دبیرستان بود و پس از آن وارد بازار آزاد شد و شغلی آزاد انتخاب کرد اما با ورود حرفه ای به فوتبال توانست جایگاه خود را تغییر دهد.

شهریار مغانلو چگونه فوتبالیست شد؟

شهریار مغانلو در ابتدای فوتبال خود در باشگاه جوانان پرسپولیس بازی می کرد که با درخشش خودش از باشگاه جوانان پیکان پیشنهاد گرفت و به پیکان رفت.

این مهاجم گلزن دو سال با باشگاه ملوان بندر انزلی قرارداد بست و در ملوان اقای گل لیگ ازادگان شد. همچنین برای تیم ملی هم بازی کرده است.

شهریار مغانلو مهاجم

شهریار مغانلو پس از درخشش در ملوان مجددا به پیکان برگشت و در کورس قای گلی لیگ برتر قرار داشت.

شهریار مغانلو پس از حضور در پیکان لژیونر شد و به سانتاکلارای پرتغال پیوست اما نتوانست درخشش خود را در این تیم پرتغالی نشان دهد.

این مهاجم جوان حالا به شکل قرضی به مدت 6 ماه به پرسپولیس آمده و امید زیادی برای درخشش در تیم محبوب پایتخت دارد.

شماره پیراهن شهریار مغانلو

شهریار مغانلو در پیکان نیز شماره 70 را به تن می کرد و به نظر می رسد در پرسپولیس نیز با شماره 70 به میدان رود.

شماره پیراهن شهریار مغانلو در پرسپولیس

اینستاگرام شهریار مغانلو

در شبکه اجتماعی اینستاگرام صفحه شخصی دارد، دوستان عزیزی که می خواهید از پیج وی دیدن کنید می توانید با کلیک روی اسم آبی رنگ زیر به صفحه ایشان هدایت شوید

shahriyarmoghanlou10

عکسهای شهریار مغانلو

شهریار مغانلو در ملوان

بیوگرافی شهریار مغانلو