ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل ذوب آهن/ معمای خط دفاع

تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار معوقه از هفته بیست و یکم لیگ برتر امروز باید به مصاف ذوب آهن برود.

سرخپوشان در حالی پا به این مسابقه می‌گذارند که طی حکمی از سوی کمیته انضباطی، فرشاد فرجی و سیدجلال حسینی را به دلیل محرومیت از سوی کمیته انضباطی در اختیار ندارند و از همین رو دست یحیی گل‌محمدی در چینش خط دفاع بسته است و باید از بازیکن غیر تخصصی در پست دفاع میانی استفاده کند.

در دروازه سرخپوشان مثل همیشه شاهد حضور حامد لک هستیم و در طرفین خط دفاع سیامک نعمتی در سمت راست و سعید آقایی در سمت چپ بازی می‌کند و احتمالا در بازی امروز به ترکیب اصلی باز گشته و جانشین وحید امیری خواهد شد.

کنعانی زادگان عضو ثابت دفاع میانی سرخپوشان است و در کنار او در غیاب فرجی و حسینی، احتمالاً یحیی از کمال کامیابی‌نیا استفاده خواهد کرد.

با انتقال کمال به خط دفاع،‌ تکلیف دو هافبک دفاعی سرخپوشان هم در این بازی مشخص شد و میلاد سرلک در کنار احمد نوراللهی بازی می‌کنند.

در سمت راست مثل همیشه احسان پهلوان بازی خواهد کرد و در سمت چپ شاهد حضور مهدی ترابی هستیم و زوج خط حمله هم عیسی آل کثیر و شهریار مغانلو هستند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل ذوب آهن:

حامد لک، سیامک نعمتی، حسین کنعانی زادگان، کمال کامیابی‌نیا، سعید آقایی، میلاد سرلک، احمد نوراللهی، مهدی ترابی، احسان پهلوان، شهریار مغانلو، عیسی آل کثیر