عطش یحیی گل محمدی در پرسپولیس

یحیی گل محمدی در چهار بازی اخیر پرسپولیس در لیگ برتر تعویض هایی به رنگ طلا داشته که در نتیجه گیری این تیم موثر باشد و نشان دهد که نیمکت سرخپوشان هم عطش نتیجه گیری دارد.

پرسپولیس در مصاف با ذوب آهن هر دو گل خود را توسط مهاجمانش به ثمر رساند که در نیمه دوم به میدان آمدند. عبدی و مغانلو که در نیمه اول این دیدار نیمکت نشین بودند پس از عقب افتادن پرسپولیس در نیمه دوم به میدان آمدند و زننده دو گل برای سرخپوشان بودند تا پرسپولیس با تعویض های طلایی یحیی بازی باخته را ببرد.

در بازی پرسپولیس با استقلال هم گرچه تعویض های گل محمدی در گلزنی ناکام بودند اما علی شجاعی چند دقیقه پس از ورودش به زمین دروازه این تیم را نجات داد و توپ را از روی خط دروازه بیرون کشید.

قبل از این بازی هم پرسپولیس در مصاف با سپاهان تک گل خود را توسط بازیکن تعویضی به ثمر رساند. آل کثیر در این بازی در دقیقه ۲۹ به جای عالیشاه وارد زمین شد و در دقیقه ۵۵ توانست دروازه میزبان را باز کند. این بازیکن در مصاف با نساجی نیز که آخرین بازی سرخ ها پیش از حضور در لیگ قهرمانان آسیا بود در دقیقه ۶۸ به جای وحید امیری وارد زمین شد و در دقیقه ۱+۹۰ گل دوم پرسپولیس را زد تا یک تعویض طلایی دیگر از سوی گل محمدی شاهد باشیم.

‌همه این آمار در شرایطی رقم خورده که پرسپولیس قبل از آن هیچ گلی توسط بازیکن تعویضی نزده بود.