ملی پوشان والیبال به کرونا مبتلا شدند؟

دکتر غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: آخرین وضعیت ملی پوشان والیبال را به طور مستمر و دقیق پیگیری می کنیم و طبق اعلام دکتر افروزی، فیزیوتراپ تیم ملی والیبال سه تن از ملی پوشان به سرماخوردگی مبتلا شده بودند و خوشبختانه خبری از کرونا در اردوی تیم ملی نیست.

وی درباره سعید معروف هم گفت: معروف هنوز واکسن کرونا دریافت نکرده است.

دکتر نوروزی گفت:  برای ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی مجموعه اقداماتی در زمینه کرونا و سلامت آنها انجام شده و در حال انجام است از جمله اینکه بیش از ۳۰۰ ورزشکار و اعضای کاروان اعزامی به المپیک و پار المپیک واکسن دریافت کردند. با وجود واکسیناسیون ورزشکاران عزیز ما همچنان باید بجد پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

دکتر نوروزی درباره شرایط آرمین هادی پور، ملی پوش تکواندو گفت: در خصوص این ورزشکار هم جلسات متعددی برگزار شد و طبق خواسته خود ورزشکار انجام عمل جراحی پیش از المپیک منتفی شد و با اقدامات فیزیوتراپی برای المپیک آماده می شود و خوشبختانه در حال حاضر مشکلی ندارد.

رییس فدراسیون پزشکی ورزشی درباره بازگشایی اماکن ورزشی گفت: در این باره اقدامات لازم با همکاری و هماهنگی همکارنمان در وزارت بهداشت در حال انجام است از جمله تدوین دستورالعمل باشگاه های ایمن که احتمالا هفته آینده از طریق وزارت بهداشت به وزارت ورزش و جوانان اعلام خواهد شد که در این صورت بازگشایی ها طبق این دستورالعمل با رعایت کامل پروتکل ها و نظارت افسران سلامت و دانشگاه های علوم پزشکی، بازگشایی اماکن ورزشی صورت خواهد گرفت.