ماجرای تصادف شدید حمید درخشان سرمربی سابق پرسپولیس

حمید درخشان سرمربی سابق پرسپولیس در جاده شمال تصادف شدید خودرویی کرد.

وی در این  تصادف جاده ای دچار سانحه شد.

جدیدترین خبر از تصادف حمید رخشان اینکه  وی در جاده شمال با یک اتومبیل دیگری تصادف کرد که طی این حادثه اتومبیل این پیشکسوت پرسپولیس با خسارت زیادی روبرو شد اما خوشبختانه او دچار مصدومیتی نشد.

در این تصادف سرنشینان اتومبیلی که در این حادثه بود برای دریافت اقدامات درمانی راهی بیمارستان شدند.

بیوگرافی حمید درخشان

حمید درخشان متولد ۳ بهمن ۱۳۳۷ در تهران بازیکن بازنشسته و مربی کنونی فوتبال می باشد. او سابقه بازی در باشگاه فوتبال پرسپولیس تهران و تیم ملی فوتبال ایران را دارد. همچنین او نقش کوتاهی در سریال پژمان را در نقش خود بازی کرد. او دو پسر به نام‌های مهداد و مهام دارد.

ماجرای تصادف شدید حمید درخشان سرمربی سابق پرسپولیس

درخشان در سن هفده سالگی از تیم مزدا به پرسپولیس آمد. شهریور سال ۱۳۵۹ برای اولین بار پیراهن تیم ملی را مقابل امارات بر تن کرد. بازیگردان اصلی ایران در جام ملت‌های ۱۹۸۴ بود و در سال بعد به عنوان بازیکن سال ایران انتخاب شد. او جزو ۱۴ نفری بود که در سال ۶۵ و هنگام بازی‌های آسیایی ۱۹۸۶ در اعتراض به کادر فنی تیم ملی، از این تیم استعفا داد. پس از این استعفا او شش ماه از حضور در میادین محروم شد.

پس از آن در سال ۱۳۶۵ زمانی که بیست و هشت ساله بود، پس از ده سال حضور، از پرسپولیس جدا شد و به لیگ قطر رفت. او چهار سال از تیم ملی دور بود و در تیرماه سال ۱۳۶۹ با حضور علی پروین به تیم ملی برگشت. در سال ۱۳۷۰ و در سن سی و سه سالگی، پس از پنج سال بازی در قطر به پرسپولیس بازگشت و چند ماه در پرسپولیس بازی کرد ولی در دی ماه ۱۳۷۰ مجدداً مورد توجه باشگاه‌های قطری قرار گرفت و به السد قطر پیوست.

پس از یک فصل بازی در این تیم، در آبان ۱۳۷۱ مجدداً به پرسپولیس بازگشت و یک بار دیگر به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شد. در سال ۱۳۷۲ و در سن سی و پنج سالگی از فوتبال ملّی خداحافظی کرد و در سال ۱۳۷۳ فوتبال را کنار گذاشت.