حاج صفی: اصلا ماشین‌سازی را دست کم نگیرید

آخرین مسابقه هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران، پنجشنبه‌شب از ساعت 21:15 در ورزشگاه نقش جهان اصفهان پیگیری می‌شود، دوئلی که سپاهانی‌ها برای جبران فاصله امتیازی خود با پرسپولیس و بازگشت دوباره به صدر جدول و هم‌چنین جبران مافات دو امتیاز حساس از دست رفته در دیدار رفت مقابل ماشین‌سازی به میدان می‌آیند و شاگردان اکبرپور نیز به دنبال اعاده حیثیت خود هستند.

ماشین‌سازی تقریبا سقوطش به لیگ یک قطعی شده و شکست مقابل سپاهان می‌تواند حکم سقوط این تیم را امضا کند، چرا که آن‌ها از 24 مسابقه تنها 11 امتیاز کسب کرده‌اند و آمار ضعیف‌ترین تیم تاریخ لیگ برتر را به نام خود به ثبت رسانده‌اند.

با این‌حال احسان حاج‌صفی کاپیتان باتجربه تیم فوتبال سپاهان خطاب به همبازیان خود، از آن‌ها خواسته تا تیم حریف را علی‌رغم وضعیتی که دارد دست کم نگیرند، چرا که آن‌ها با استرس کمتر و تمرکز بیشتر به میدان خواهند آمد و این مسئله می‌تواند برای سپاهان دردسرساز شود؛ همان‌طور که در بازی رفت شاگردان نویدکیا در تبریز موفق به شکست حریف خود نشدند و در دیداری پرماجرا و بحث‌برانگیز 3-3 مساوی به پایان رسید.

احسان حاج‌صفی در گفتگو با خبرنگار ما درباره دیدار با ماشین‌سازی گفته است: «خیلی ها تصور می کردند که سپاهان آن بازی را به راحتی می برد اما دیدید که نتیجه مساوی شد. یا تیم نفت مسجد سلیمان که همه دیدند چه تیم خوبی بود و یک مساوی از ما گرفت. هر چه هم که به هفته های پایانی نزدیک تر می شویم بازی ها سخت تر می شود.»

کاپیتان تیم سپاهان در تکمیل صحبت‌های خود گفت: «ما هم این تمرکز را در هر بازی داریم و انشالله که بازی به بازی پیروز شویم و برویم جلو. حالا یک رقابتی هم هست و امیدوارم که هر تیمی که خوب بازی می کند به حق اش برسد. ما تلاشمان را می کنیم و بقیه اش دست آن بالایی است که تصمیم می گیرد.»