احتمال انتقال مدافع آلمانی به بارسلونا

رابین گوسنس پس از نمایش های درخشان خود در رقابت های یورو 2020 در ترکیب آلمان، مشکلی با انتقال به بارسلونا در فصل تابستان ندارد. رابین گوسنس، مدافع کناری آتالانتا با زدن یک گل و ارسال دو پاس گل به یکی از بهترین بازیکنان تیم ملی آلمان در رقابت های یورو 2020 تبدیل شد. اخبار حاکی از آن است که باشگاه بارسلونا در تابستان امسال علاقمند به جذب رابین گوسنس بوده و برای جذب او وارد عمل شده است.

این مدافع 26 ساله مدعی شد حالا که آلمان از رقابت های یورو حذف شده، گوسنس با پدرش که مدیر برنامه او نیز است، در مورد آینده صحبت خواهد کرد. البته به جز بارسلونا شایعاتی در مورد تمایل اینتر نیز به جذب این مدافع ارزشمند شنیده شده است.

رابین گوسنس به اسپورت وان گفت: "ما حالا شرایط را بررسی خواهیم کرد. در طول مسابقات جام ملت های اروپا به پدرم گفتم که نباید به این موضوع بپردازیم و از خواستم من را در این رابطه تنها بگذارد.  حالا من دوباره به خانه برگشتم و با پدرم صحبت خواهم کرد و خواهم دید که برنامه ام چگونه پیش می رود. وقتی می گویم فعلا چیزی درباره این پیشنهاد نمی دانم دروغ نگفته ام، زیرا در آن مقطع تمام تمرکزم روی رقابت های یورو بود."