بیوگرافی پیام نیازمند دروازه بان تیم ملی

پیام نیازمند در 17 فروردین 1374 در کرج فوتبال خود را شروع کرد. این دروازه بان کشورمان که در سپاهان بازی می کرد جدیدا لژیونر شده و به پورتیمننزه پرتغال پیوسته است.

قد پیام نیازمند 193 سانتی متر است و با تجربه ای که در سپاهان به دست آورد به تیم ملی فوتبال دعوت شد.

پیام نیازمند درباره نحوه فوتبالیست شدنش می گوید که فوتبال را از محل مان در کرج شروع کردم و از کودکی عاشق فوتبال بودم.

بیوگرافی پیام نیازمند دروازه بان تیم ملی

سال 1387 در 13 سالگی از طریق مربی ام با خبر شدم باشگاه پیکان از بازیکنان رده سنی جوانان تست می گیرد که من جزو قبولی از بین 300 – 400 نفر بودم

در همان سال اول با این تیم قهرمان رده سنی جوانان تهران شدیم

دروازه بان کشورمان درباره حضور در تیم ملی می گوید: دو سال زیر نظر دوستی مهر در تیم ملی جوانان کار کردم و در تیم امید هم در چند اردو با آقای خاکپور بوده ام، البته آن زمان محمدرضا اخباری درون درواه تیم ملی جوانان بود.

پیام نیازمند در سال 95 در پیکان زیر نظر داوود فنایی که الان مربی دروازه بان های پرسپولیس است کار کرد و توانست بدرخشد.

نیازمند در خرداد ماه 97 بعد از حضور امیر قلعه نویی بعنوان سرمربی اولین خرید تیم سپاهان اصفهان بود و در این فصل درخشش چشمگیری از خود به نمایش گذاشت

ازدواج پیام نیازمند

پیام نیازمند هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد

لژیونر شدن پیام نیازمند در پورتیمننزه

پورتیموننزه پرتغال اعلام کرد که پیام نیازمند را به صورت رسمی و با عقد قراردادی تا پایان ژوئن سال 2024 به خدمت گرفته است.

باشگاه پورتیموننزه ضمن تشکر از دروازه‌بان جدید ایرانی خود برای پذیرش پیشنهاد این باشگاه، از وجود بند فسخ 10 میلیون یورویی در قرارداد نیازمند خبر داد.

پیام نیازمند در پورتیمننزه

این دروازه‌بان 26 ساله که در تیم پیکان به فوتبال کشورمان معرفی شد، در سه فصل اخیر لیگ برتر در سپاهان بازی کرد و در پایان این فصل عازم پرتغال خواهد شد.

وی درباره شیرین ترین خاطره فوتبالی خود در سپاهان می گوید: اگر بخواهم شیرین‌ترین خاطره فردی‌ام با سپاهان را بخواهم بگویم، به لیگ هجدهم باید اشاره کنم. سال اول هفته ماقبل پایانی بود که با پدیده (شهر خودروی سابق) در مشهد بازی داشتیم؛ بازی فوق‌العاده‌ای شد؛ خیلی نیاز داشتیم تا برای حفظ شانس قهرمانی‌مان تا هفته آخر، آن بازی را ببریم یا حداقل امتیاز را بگیریم. آن مقطع مربی پدیده، یحیی گل‌محمدی بود و خیلی تیم سرحالی داشت که سهمیه هم گرفت.

تا به امروز هیچ تیمی مثل آن تیم، در میان تیم‌هایی که مقابل‌شان بازی کردم، نتوانسته من را تحت فشار قرار بدهد. عجیب و غریب بود؛ 9-10 سیو که معمولی هم نبودند داشتم. خود امیرخان (قلعه‌نویی) در صحبت‌های درون تیمی‌ای که بعد از پایان بازی داشتیم گفتند که دو بازی همیشه در ذهنش از دروازه‌بان‌هایی که داشته ثبت شده است؛ یکی برای خیلی سال قبل بود که مربی استقلال اهواز یا ملوان بودند. اما گفتند که دومین بازی، بازی‌ای بود که تو جلوی پدیده انجام دادی.

یعنی هیچ‌وقت از خاطر خود آقای قلعه‌نویی هم نمی‌رود، چون آن تساوی باعث شد تا ما سهمیه مستقیم آسیا را گرفتیم و تا هفته آخر شانس قهرمانی داشتیم که پرسپولیس با پیروزی مقابل پارس جنوبی جم، قهرمانی‌اش صددرصد شد. فکر می‌کنم آن شیرین‌ترین خاطره‌ام در سپاهان بود.