اختلاف رشید مظاهری با استقلال بر سر چیست؟

رشید مظاهری درباره دلیل حضور خود در باشگاه استقلال  اظهار داشت: جلسه خصوصی خوبی با فرهاد و فرزاد مجیدی برگزار کردیم. خدا را شکر جلسه خوبی بود و روند مثبتی داشت.

وی درباره اینکه آیا صد در صد فصل آینده هم در استقلال می‌ماند، گفت: در اینکه دوست دارم فصل آینده هم در استقلال بمانم شکی نیست اما مشکلاتی وجود دارد که طبق صحبت‌های‌مان با فرهاد مجیدی، ان‌شالله تا فردا حل می شود و با قدرت سر تمرین می‌روم.

اختلاف رشید مظاهری با استقلال بر سر چیست؟

دروازه‌بان استقلال در باره اینکه آیا دلیل اختلافش با باشگاه استقلال این است که درصدی از قراردادش به دلیل مسائل انضباطی کسر شده زیرا باشگاه استقلال مدعی است 60 درصد قرارداد مظاهری را پرداخت‌ کرده،  گفت: چرا باید من مشکلات باشگاه را بگویم. اصلا نمی‌خواهم درباره مشکلات استقلال صحبت کنم.

رشید مظاهری درباره اینکه این موضوع مشکل قرارداد خودش است عنوان کرد: چرا باید مشکل قراردادم را بگویم.

دروازه‌بان تیم استقلال در مورد اینکه در ماه‌های اخیر مسائلی درباره پیشنهادات سپاهان و گل گهر به خودش مطرح شده گفت: نباید من پیشنهاد داشته باشم؟

وی در خصوص اینکه آیا وکیلش با باشگاه مذاکرات مثبتی داشته گفت: در باره چه باید صحبت کنم؟ اینجا آمدم و مذاکرات خوبی با باشگاه داشتم. امیدوارم مشکلاتم تا فردا حل شود. جلسه خوبی با فرهاد و فرزاد مجیدی داشتم و با حضور آنها نظم خوبی در باشگاه دارم و امیدوارم تا فردا مشکلاتم حل شود و به تمرین بروم.

مظاهری درباره قراردادش با باشگاه استقلال توضیح داد: یک سال دیگر با باشگاه استقلال قرارداد دارم.