شهریار مغانلو در سپاهان| بیوگرافی شهریار مغانلو

شهریار مغانلو سرانجام پس از کش و قوس های فراوان به سپاهان اصفهان رفت تا سپاهانی ها یکی از بهترین فصل های خود در نقل و انتقالات را تجربه کنند.

در راستای جذب بازیکنان مورد نیاز و سازماندهی تیم فوتبال سپاهان براساس اندیشه‌های فنی محرم نویدکیا و کادر فنی، با نگاه راهبردی در جهت رشد و ارتقاء بازیکنان پرورش یافته مکتب سپاهان پروژه متفاوتی در نقل و انتقالات فوتبال کشور طراحی و برنامه‌ریزی شد.

در مذاکرات مستمر و موثر فی‌مابین مدیریت و مسئولان ذیربط باشگاه با مدیران باشگاه سانتاکلارا با عنایت به قرارداد شهریار مغانلو تا پایان فصل ورزشی 2023-2022 با باشگاه فوق‌ الذکر و درخواست محرم نویدکیا، کادر فنی و همچنین باقی ماندن یک ساله قرارداد محمد محبی با سپاهان، مذاکرات رسمی و برنامه‌ریزی شده طرفین آغاز شد و پیشنهاد صدور رضایتنامه به مبلغ ۶۰۰ هزار دلار از طرف مسئولان باشگاه سانتاکلارا اعلام گردید.

شهریار مغانلو در سپاهان

در مسیر بررسی، باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با درخواست فنی باشگاه سانتاکلارا برای جذب محمد محبی روبه‌رو و پس از بررسی‌های لازم و تایید سرمربی و کادر فنی، یک پروژه چهارجانبه فی‌مابین باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، باشگاه سانتاکلارا پرتغال، شهریار مغانلو و محمد محبی فراهم و در اجرای این امر بدون نقل و انتقال هیچگونه وجهی این موضوع به توافق قطعی چهار جانبه رسید و شهریار مغانلو به مدت ۳ سال به جمع طلایی‌پوشان پیوست تا در مسیر بازی‌های باشگاهی ایران و آسیا ظرفیت‌های ارزشمند و برتری خویش را به منصه ظهور برساند.

این پروژه انتقال از دو ماه قبل آغاز و در طول این مدت با پیگیری‌های انجام شده مراحل حقوقی، اداری، ورزشی و بین‌المللی آن انجام و امروز با پایان یافتن این مراحل موضوع رسماً اعلام می‌گردد.

شهریار مغانلو متولد آذرماه سال ۱۳۷۰ است و سابقه حضور در باشگاه‌های پیکان، ملوان بندر انزلی، سانتاکلارا و پرسپولیس را در کارنامه خود دارد.

محمد محبی به عنوان یک بازیکن جوان در سال‌های اخیر توسط باشگاه سپاهان شناسایی، جذب و با ارتقاء کیفیت فنی بالا راهی اروپا شد.

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و هواداران پرشور این باشگاه مراتب سپاسگزاری و قدر‌شناسی خود را نسبت به این بازیکن بزرگ اعلام و برای ایشان آرزوی موفقیت می‌کند.

بیوگرافی شهریار مغانلو

شهریار مغانلو در تاریخ 30 آذر 1373 در زنجان به دنیا آمد. این بازیکن 26 ساله فوتبال را در مراحل ابتدایی کار، در پست مهاجم از باشگاه جوانان پرسپولیس آغاز آغاز کرد. پس از 3 سال حضور در این تیم، راهی دیگر باشگاه پایتخت، یعنی پیکان شد. شهریار یک سال بعد به تیم بزرگسالان پیکان پیوست و این به نوعی آغاز دوران حرفه‌ای فوتبال او بود.

بیوگرافی شهریار مغانلو

مغانلو از سال 2015 تا 2017 در تیم بزرگسالان پیکان توپ زد و در طول این مدت 52 بازی برای آنها انجام داد. ماحصل این بازی‌ها 15 گل برای مغانلود و پیکان بود. شهریار سال 2017 به صورت قرضی از پیکان تهران به ملوان بندر انزلی پیوست. اون در ملوان هم 53 بار وارد مستطیل سبز شد و در مجموع 20 گل برای این تیم به ثمر رساند.

حضور مغانلو در سانتا کلارا پرتغال

شهریار مغانلو، سال گذشته و در شرایطی که تنها 25 سال سن داشت راهی تیم سانتا کلارا پرتغال شد. سانتا کلارا یکی از تیم‌های لیگ برتر پرتغال به حساب می‌آید و در حال حاضر در نیمه بالایی جدول (رتبه هفتم) قرار دارد. مغانلو تا امروز 7 بازی برای این تیم انجام داده و موفق شده 1 بار دروازه حریفان را باز کند.

مغانلو سال 2019 یک بار به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شده و تنها یک بازی با پیراهن ملی انجام داده است.

پیوستن مغانلو به پرسپولیس

در نیم فصل دوم و باتوجه به محرومیت آل‌کثیر، مغانلو یکی از مهاجمین مد نظر پرسپولیس بود. با این وجود و با توجه به اینکه این بازیکن همچنان با باشگاه پرتغالی قرار دارد، رقم مورد نظر سانتا کلارا برای صدور رضایت‌نامه بالا بوده، امضای قرارداد با تیم سرخ کمی پیچیده به نظر می‎رسید. از طرف دیگر، گل محمدی، سرمربی پرسپولیس نیز در اظهار نظری اعلام کرده بود که جذب بازیکنی که به خاطر آن باشگاه تحت فشار قرار می‌گیرد، منطقی نیست.

پیوستن مغانلو به پرسپولیس

اما در نهایت با مذاکره مستقیم پرسپولیس با مغانلو به نظر می‌رسد که توافقات لازم صورت گرفته است و این بازیکن به زودی برای امضای قرارداد راهی تهران خواهد شد. با این وجود بسته بودن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس به دلیل شکایت ماریو بودیمیر به فیفا، صدور ITC و رضایت نامه را برای مغانلو به بعد از باز شدن پنجره نقل و انتقلات موکول خواهد کرد. یعنی زمانی که وکیل بودیمیر با ارسال نامه به فیفا اعلام کند که این بازیکن مطالبات و سود طلب خود را از باشگاه دریافت کرده است.

شهریار مغانلو در نهایت با قراردادی ۶ ماهه به پرسپولییس پیوست اما پس از لیگ بیستم این بازیکن به دلایل مالی و مخالفت های سانتاکلارا پرسپولیس را ترک و به سپاهان رفت.

پبج اینستاگرام شهریار مغانلو

شهریار مغانلو حالا دیگر مهاجم سپاهان است و هواداران پرسپولیس نیز از این موضوع ناراحت هستند.

شهریار مغانلو در اینستاگرام پیج رسمی دارد که آدرس آن https://www.instagram.com/shahriyar.moghanloo/ است.