از سیر تا پیاز زندگی مهدی ترابی بازیکن پرسپولیس| عکسهای مهدی ترابی

مهدی ترابی دیگر تنها یک فوتبالیست قابل و توانا نیست، بازیکنی است که دیگر همه با تکنیک او آشنا و می دانند که این بازیکن گلهای حساس سه امتیازی زیادی برای پرسپولیس زده است.

مهدی ترابی یک بازیکن فوتبال اهل ایران است که برای باشگاه فوتبال سایپا تهران در لیگ برتر فوتبال ایران و در پست وینگر بازی می‌کند.

بیوگرافی مهدی ترابی ستاره بی چون و چرای پرسپولیس

بیوگرافی کامل مهدی ترابی

مهدی ترابی اصالتی اشتهاردی دارد و در 19 شهریور 1373 به دنیا آمده است. این بازیکن تیم ملی و پرسپولیس توانایی بازی در پست مهاجم و وینگر را دارد و با تکنیک خود نشان داده بازیکن توانمندی است.

درباره تحصیلات مهدی ترابی باید گفت که دانشجوی رشته مدیریت بازرگانی در دانشگاه پیام نور واحد اشتهارد می باشد که فوتبال را از پایگاه بسیج امام سجاد شروع کرد و تجربه لژیونری هم دارد.

اصالت مهدی ترابی

مهدی ترابی با اصالت اشتهاردی خود در خانواده ای مذهبی به دنیا آمده و بزرگ شده است.

مهدی ترابی چگونه فوتبالیست شد؟

مهدی ترابی در سال 1390 در 17 سالگی آقای گل مسابقات کشوری شد و از همانجا به تیم ملی فوتسال جوانان دعوت شد.

مهدی ترابی درباره حضور در سایپا می گوید که چند روز مانده به حضور در اردو از طریق یکی از آشناها ترغیب شدم در تست باشگاه فوتبال سایپا شرکت کنم که در نهایت نا امیدی برای جوانان این باشگاه قبول شدم.

مهدی ترابی چند سال دارد؟

در سال 1391 با تیم بزرگسالان سایپا وارد لیگ برتر شد و به مدت 6 سال بعنوان وینگر چپ در 118 بازی حضور داشت که ثمره آن 17 گل بود.

شماره پیراهن مهدی ترابی در پرسپولیس 9 و در تیم ملی شماره 16 را بر تن می کند.

حضور مهدی ترابی در پرسپولیس

مهدی ترابی 10 تیر 1397 وقتی 24 ساله بود با قرارداد دوساله به تیم پرسپولیس پیوست اما بخاطر محرومیت این باشگاه از نقل و انتقالات در نیم فصل راهی این تیم شد

عکس مهدی ترابی

این بازیکن از سال 97 تا 99 در 40 بازی برای پرسپولیس 12 گل زد تا اینکه بخاطر اختلاف با مسئولان باشگاه 18 مهر 1399 به تیم العربی قطر رفت

با این حال او بعد از 9 بازی و 2 گل در العربی در نیم فصل جدا شد و در 18 بهمن 1399 به تیم محبوب خود پرسپولیس بازگشت

پرسپولیس تیم مورد علاقه کودکی مهدی ترابی

بازی در پرسپولیس رسیدن به آرزوی دوران بچگی ام بود و خدا را شکر در همان سال اول قهرمانی که با این تیم بدست آوردیم بسیار شیرین بود

عکس مهدی ترابی

حضور مهدی ترابی در تیم ملی

مهدی ترابی در سال 94 توسط نلو وینگادا به تیم ملی امید دعوت شد و در مدت کوتاهی هم کی روش از وی برای حضور در تیم ملی بزرگسالان دعوت کرد

ترابی در اولین بازی خود مقابل ازبکستان در یک بازی دوستان خرداد 94 اولین گل ملی خود را به ثمر رساند و تا الان 30 بازی ملی در کارنامه دارد

الگوی مهدی ترابی در فوتبال کریستیانو رونالدو است.

اولین مهارت مهدی ترابی گام های بلند اش می باشد که به راحتی مدافعان را جا می گذارد ، دومین خصوصیت اش استارت های ناگهانی است.

همچنین با اینکه او راست پا است ولی وقتی از سمت چپ بازی می کند با پای چپ هم می تواند به داخل محوطه جریمه نفوذ کند و کار تیم حریف را سخت کند

ازدواج مهدی ترابی و همسرش

مهدی ترابی ازدواج کرده و متاهل می باشد.

مهدی ترابی و همسرش در دی ماه ۹۸ ازدواجکردند. مراسم عروسی مهدی ترابی به دلیل شهادت سردار سلیمانی با چند روز تاخیر برگزار شد و در این مراسم از رقص و پایکوبی خبری نبود. تاکنون عکسی از همسر او در فضای مجازی منتشر نشده است.

مهدی ترابی و همسرش

پیج مهدی ترابی در اینستاگرام

مهدی ترابی در اینستاگرام دارای پیج شخصی است که عکسهای خود و مطالبی را منتشر می کند.

آدرس پیج اینستاگرام مهدی ترابی به آیدی  mahditorabi.m@ است. 

مهدی ترابی و همسرش

شادی بعد از گل مهدی ترابی

شادی بعد از گل مهدی ترابی و پیامی که در بازی با پیکان بر روی پیراهن خود داشت جنجالی شد و نشان داد این بازیکن مذهبی کشورمان علاقه خاصی به مقام معظم رهبری دارد.

گل های بین المللی مهدی ترابی

  • 21 خرداد 1394 ورزشگاه بنیادکار ، تاشکند ازبکستان بازی دوستانه

  •  12 شهریور 1394 ورزشگاه آزادی ، تهران گوآم مقدماتی جام جهانی 2018

  •  21 مهر 1394 ورزشگاه آزادی ، تهران ژاپن بازی دوستانه

 

حجم ویدیو: 27.93M | مدت زمان ویدیو: 00:04:27