گرایی، دلخانی و طاهری با پیروزی شروع کردند/ قهرمان المپیک کشتی باخته را بُرد

 رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان امروز (شنبه) در شهر اسلو نروژ پیگیری می‌شود که نمایندگان اوزان ۶۳، ۶۷ و ۸۷ کیلوگرم کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند.

در وزن ۶۳ کیلوگرم میثم دلخانی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر دنیز منیکسه از آلمان را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف برنده دیدار میان لنور تمیروف دارنده مدال برنز جهان از اوکراین و استیگ آندره برگ دارنده مدال برنز المپیک از نروژ می‌رود.

در وزن ۶۷ کیلوگرم محمدرضا گرایی پس از استراحت در دور اول در دور دوم در حالی که ۶ بر یک از تسوچیکا شیمویامادا قهرمان آسیا از ژاپن عقب بود با ضربه فنی و با نتیجه ۶ بر ۵ مقابل این حریف به پیروزی دست یافت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله به مصاف حسرت جعفراف از آذربایجان می رود.

در وزن ۸۷ کیلوگرم رامین طاهری در دور اول با نتیجه ۳ بر ۲ از سد میهایل برادو از مولداوی گذشت وی در دور بعد به مصاف تورپال بیسلطان اف از دانمارک می‌رود.

گرایی، دلخانی و طاهری با پیروزی شروع کردند/ قهرمان المپیک کشتی باخته را بُرد

در پایان دیدار‌های مقدماتی ۳ وزن دوم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان، محمدهادی ساروی و علی اکبر یوسفی در اوزان ۹۷ و ۱۳۰ کیلوگرم به دیدار فینال راه یافتند که برای کسب مدال طلا امشب مقابل حریفان خود به میدان خواهند رفت.