اختلاف مهدی طارمی و دراگان اسکوچیچ ادامه دارد؟

تیم ملی ایران که با ۱۰ امتیاز در صدر جدول گروه اول مقدماتی جام جهانی حضور دارد روزهای ۲۰ و ۲۵ آبان ماه باید مقابل لبنان و سوریه به میدان برود؛ هر دو دیدار در خارج از خانه خواهند بود.

مجتبی خورشیدی سرپرست تیم ملی در این باره به نکته های زیر اشاره کرد:

*یک مقدار برای این سفر مشکلاتی داریم. به لحاظ پروازی یکسری مشکلات هست که در حال رفع آن هستیم و خود آقای عزیزی خادم شخصا برای حل مشکل دست به کار شده اند که انشالله حل شود؛ چون ما دو بازی بیرون از خانه داریم. ترانسفر بازیکنان در این شرایط یکی از معضلات ماست. از اینجا باید برویم لبنان از آنجا راهی شهر امان اردن شویم و دوباره برگردیم؛ این ها یک مقدار کار را سخت می کند. برخی از لژیونرهایمان هم همان جا در لبنان به ما اضافه خواهند داشت.

اختلاف مهدی طارمی و دراگان اسکوچیچ ادامه دارد؟

*در مورد حواشی اخیر در خصوص اسکوچیچ و مهدی طارمی باید بگویم این مساله حل می شود! این ها مسائل درون خانوادگی تیم است و مشکلی ندارد و انشالله رفع می شود.

*تا چند روز پیش مشخص نبود که فدراسیون فوتبال لبنان مجوز میزبانی را بگیرد. AFC با توجه به مشکلات و درگیری هایی که در لبنان بود در حال بررسی بود. ولی حالا به هر دلیل میزبانی را دادند و چیزی که قطعی است این است که می گویند ۶۰ درصد از ورزشگاه پر می شود. ورزشگاه هم در شهر صیدا است که یک مقدار با بیروت فاصله دارد. در هر صورت تابع تصمیمات AFC هستیم و چون آنها تشخیص دادند که می شود آنجا بازی شود ما هم می رویم و بازی می کنیم.