بازگشت سروش رفیعی به پرسپولیس؟

 سروش رفیعی بازیکنی است که در روزهایی که در جمع پرسپولیسی ها توپ می زد محبوب هواداران بود و حتی در لباس پرسپولیس به استقلال هم گل زد.

بسیاری از کارشناسان معتقدند امسال پرسپولیس به یک پلی میکر نیاز دارد و گفته شده احتمال دارد سروش رفیعی به پرسپولیس برگردد.

اما بازگشت سروش رفیعی به پرسپولیس شایعه ای بیش نیست و این بازیکن با سپاهان قرارداد دارد.

پند ماه پیش سروش رفیعی در لایو اینستاگرام خود اعلام کرد یکی از ارکان باشگاه استقلال با این بازیکن تماس گرفته و او نیز کمتر از ۲۴ ساعت پاسخ منفی خود را اعلام کرده است. در واقع این بازیکن فاش کرد ابتدا شایعاتی در مورد تمایل استقلال شنیده و در نهایت یکی از اعضای قابل حساب باشگاه برای مذاکره با این بازیکن تماس گرفته است.

بازگشت سروش رفیعی به پرسپولیس؟

 سروش اذعان داشت در مکالمه اول صحبتی از مسائل مالی نشده و فقط بحث فنی مطرح شده است. سروش رفیعی فردای آن روز بعد از سلام گرم به فرهاد مجیدی مدعی شد با توجه به سابقه حضور در پرسپولیس و البته شرایط خاص بازی کردن در دو تیم بزرگ پایتخت، امکان انتقال به استقلال برایش وجود نداشته است.

سروش رفیعی مدعی شد سبک بازی مورد علاقه یحیی گل‌محمدی و استفاده از سیستم خطی مناسب بازی این بازیکن نیست و تجربه کار کردن در پدیده نیز رضایت‌بخش نبوده است. البته سروش به تمجید از سرمربی موفق پرسپولیس پرداخته و مدعی شد تجربه کار کردن زیر نظر یحیی برایش خوب بوده است. در ادامه رفیعی در مورد رابطه خوب خود با حمید مطهری صحبت کرده و در نهایت تاکید کرد هیچ مذاکره‌ای برای انتقال به پرسپولیس نداشته است.

من یک تایم نیم فصلی را در باشگاه شهر خودرو خدمت ایشان بودم. خیلی خوب همه چیز پیش می‌رفت. متاسفانه من یکی دوتا مصدومیت بد داشتم. شکستگی و ترک خوردگی استخوان ترقوه و کشیدگی عضله داشتم و برایم بد شد ولی در کل وقت‌هایی که بودم بازی کردم. تقریبا انتهای نیم‌فصل، خیلی واضح و شفاف و با صداقت با آقای گل‌محمدی صحبت کردم و بیشتر به خاطر سیستمی که ایشان بازی می‌کنند و بحث ۲-۴-۴ خطی، نظرشان این بود که من نمیتوانم خیلی به ایشان کمک کنم و شرایط تیمی هم نمی‌تواند به من کمک کند. بعد از آن من درباره بحث فنی با ایشان صحبت نکردم، این ذهنیتی است که من از قبل داشتم.

الان شرایطم خیلی بهتر از قبل و دوسال پیش است که درکنار ایشان بودم ولی با این حال ذهنیت من همان است. چون پیشنهادی از طرف باشگاه پرسپولیس نیامده و ایشان هم نفر اول تیم درباره‌ انتخاب بازیکن است.

در حال حاضر سروش رفیعی در سپاهان بازی می کند.