مربی تیم ملی با شماره جدید با طارمی تماس گرفت

زمانی که ما اولین بار خبر تماس تلفنی دراگان اسکوچیچ و کریم باقری سرمربی و مربی تیم ملی با مهدی طارمی و بی‌پاسخ گذاشتن این تماس‌ها از سوی ستاره پورتو را منتشر کرد، برخی دوستان به جای پیگیری ماجرا سریع همه چیز را تکذیب کردند.

به عبارت دیگر راحت‌ترین کار تکذیب ماجرا بود که یکی از خبرگزاری‌ها بدون بررسی بیشتر و تحقیق این خبر را تکذیب کرد اما عجیب تر از کار این خبرگزاری، مجری یکی از شبکه‌های تلویزیونی بود. آقای مجری که گفته می‌شود از بستگان نزدیک رئیس فدراسیون فوتبال است در یک برنامه زنده تلویزیونی زیر همه چیز زد و با قطعیت خاصی مدعی شد اصلا تماسی در کار نبوده است غافل از اینکه...

یک ساعت بعد در یک برنامه تلویزیونی دیگر محمدحسین میثاقی، کریم باقری را روی خط برنامه آورد تا مشخص شود مطلب خبرورزشی کاملا درست بوده است. البته انتظاری هم از دوستان نمی‌رود حالا که متوجه اشتباه و قضاوت عجولانه خود شده‌اند، از خبرورزشی عذرخواهی کنند اما امیدواریم خبر تکمیلی که به دستمان رسیده را با تأمل بیشتری بخوانند...

 
کریم باقری شماره تلفنی دارد که سال‌هاست دست اوست. این خط او عدد ۴۱۳ دارد ولی واتس‌اپ ندارد. ظاهرا مهدی طارمی هم همین خط آقا کریم را در گوشی خودش دارد که سالهاست دست مربی تیم ملی و پرسپولیس است.

باقری اما خط دیگری هم دارد که ۶ عدد ۶ (به نشانه شماره پیراهن معروف کریم باقری در تیم ملی و پرسپولیس) دارد و تماس تلفنی اخیر آقا کریم از طریق واتس‌اپ و با این شماره بوده است.

جالب تر می‌شود وقتی بدانید مهدی طارمی شماره جدید آقا کریم را نمی‌شناسد ولی مربی تیم ملی یک پیام برای ستاره پورتو ارسال می‌کند: «مهدی جان، کریم باقری هستم!»

البته کریم باقری چیزی از متن پیام ارسالی خودش در برنامه فوتبال برتر نگفت اما تا حدودی در این رابطه باید حق را به مهدی طارمی داد. ستاره پورتو پیام‌های زیادی از ایران در واتس‌اپ خودش دارد که شاید وقت نکند همه این پیام‌ها را بخواند.

طبیعی است با توجه به شهرت و موفقیت طارمی در پورتو و اروپا خیلی‌ها با او از ایران تماس گرفته یا پیام از طریق واتس‌اپ ارسال کنند. اگر ستاره پورتو بخواهد همه این پیام‌ها را بخواند یا تک تک آنها را جواب بدهد شاید دیگر فرصتی برای تمرین یا تمرکز روی بازی‌های خودش در پرتغال نداشته باشد و طبیعی بود پیام آقا کریم با شماره جدید را هم ندیده باشد.

مربی تیم ملی با شماره جدید با طارمی تماس گرفت

البته مهدی طارمی با توجه به کدورت به وجود آمده جواب دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی را نداد اما همان طور که خودش قسم خورد اگر شماره جدید کریم باقری را می‌شناخت حتما جواب تماس او را می‌داد.