محکومیت سنگین پرسپولیس برای جذب یحیی؟

 وکیل باشگاه پدیده ادعا کرد باشگاه پرسپولیس در پرونده جذب گل محمدی رقمی حدود ۸ میلیارد تومان محکوم شده است.

امید اسکندری وکیل حقوقی باشگاه پدیده مشهد اظهار داشت:حدود دو سال و نیم پیش یحیی گل محمدی از پدیده به پرسپولیس انتقال داده شد، طی این نقل و انتقال مقرر شده بود باشگاه پرسپولیس مبلغی را به باشگاه ما پرداخت کند، اما متاسفانه این مبلغ پرداخت نشد و چک پرسپولیسی‌ها برگشت خورد.

وی افزود: به همین منظور مجبور شدیم به کمیته وضعیت شکایت کنیم که این کمیته باشگاه پرسپولیس را محکوم به پرداخت چهار میلیارد و پانصد میلیون تومان بابت اصل خواسته محکوم کرد. به این مبلغ سه میلیارد و سیصد و هفتاد میلیون تومان بابت وجه التزام روزانه نیز باید اضافه کرد که این رقم تا همان تاریخ صدور رای محاسبه شده است و از آن تاریخ به بعد محاسبه‌ای نشده است.

محکومیت سنگین پرسپولیس برای جذب یحیی؟

وکیل باشگاه پدیده یادآور شد: از آن روز به بعد را هم مجددا باشگاه پدیده درخواست جداگانه مطرح خواهد کرد و استحقاق دریافت این مبلغ را دارد. باشگاه پرسپولیس از جذب یحیی گل محمدی برد و سود مالی زیادی را دریافت کرد که این موضوع اگر همان موقع حل و فصل می‌شد قطعا کار به شکایت و کمیته تعیین وضعیت و استیناف کشیده نمی‌شد، اما به هرحال با توجه به طولانی شدن رای خداراشکر توانستیم باشگاه را به آنچه حقش بود برسانیم.