آخرین خبر از نقل و انتقالات استقلال در نیم فصل 1400

نقل و انتقالات استقلال به شکلی پیش می رود که درخواست فرهاد مجیدی است. 

طبق آخرین اخبار نقل و انتقالات استقلال ژان کارلوس بازیکن مد نظر تیم فوتبال استقلال با رد پیشنهاد آبی‌ها از حضور در این تیم انصراف داد و به جمع آبی‌ها ملحق نشد

صالح حردانی خرید جدید استقلال

باشگاه استقلال همچنین توافقات نهایی با صالح حردانی انجام داد و قرارداد این بازیکن با آبی پوشان ۲.۵ ساله و توافقی خواهد بود.

نقل و انتقالات استقلال

عزیزبک آمانوف خارجی جدید استقلال

باشگاه استقلال با عزیزبک آمانوف بازیکن ملی‌پوش ازبکستانی تیم لوکوموتیو تاشکند هم به توافق اولیه دست یافت. آمونوف در روز‌های ابتدایی هفته آینده وارد تهران می‌شود و پس از تفاهم نهایی قرارداد ۲ و نیم ساله‌ای را با باشگاه استقلال به امضا خواهد رساند.

این بازیکن ۱۷۳ سانتی‌متری که سابقه سه بازی برای تیم ملی ازبکستان از جمله دیدار دوستانه مقابل سوئد را در کارنامه دارد، قابلیت بازی در پست‌های هجومی نظیر هافبک چپ، وینگر چپ و راست، بازیساز و همچنین پست مهاجم نوک را داشته و سومین بازیکن خارجی این فصل استقلال به شمار می‌رود. آمانوف همچنین با تیم لوکوموتیو تاشکند به دو مقام قهرمانی لیگ ازبکستان دست یافته و فصل گذشته نیز در ۳۰ بازی برای این تیم به میدان رفت و موفق به زدن ۱۱ گل شد و چهار پاس گل نیز داد.

خروجی های استقلال در نیم فصل دوم 1400

باشگاه استقلال در نقل و انتقالات جاری بابک مرادی، فردین رابط، محمد رضا آزادی، عارف آقاسی و آرش رضاوند را از دست داد و تمامی بازیکنان در نیم فصل دوم برای تیم دیگری پا به توپ خواهند شد.

آرش رضادوند به صورت قرصی و عارف آقاسی قطعی به جمع فولادی‌ها پیوسته است. رشید مظاهری در نیم‌فصل اول تنها در یک بازى براى استقلال به میدان رفت و عملا به سومین دروازه‌بان آبی‌ها پس از حسینى و رضایى تبدیل شد و در بسیارى از بازى‌ها سکونشینى را تجربه کرد و او حالا در آستانه جدایی قطعی از این تیم قرار گرفته است و احتمالا راهی سپاهان خواهد شد.

طبق شنیده‌ها رشید مظاهرى با بخشیدن ۶ میلیارد از مطالبات خودش از استقلال جدا شد، درحالى‌که در صورت ماندن در این تیم تا پایان فصل ۴ میلیارد دیگر از مبلغ باقی‌مانده قراردادش را نیز دریافت مى‌کرد.

باشگاه استقلال تا به اینجانب زمان نقل و انتقالات ۵ بازیکن خروجی از تیم داشته است و برای جذب ۲ بازیکن نیز توافقات نهایی را انجام داده است. به نظر می‌رسد استقلالی‌ها باز هم برای جذب یک بازیکن دیگر در نقل و انتقالات دست به کار شوند.