بیوگرافی گئورگی گولسیانی مدافع سرسخت پرسپولیس| عکس گولسیانی و همسرش

گئورگی گولسیانی جزو بهترین خریدهای امسال پرسپولیس بود که با بازی های درخشان و گلهایی که برای سرخپوشان زد توانست جایگاه خاصی در قلب پرسپولیسی ها باز کند.

در ادامه این مطلب از افکارنیوز به بیوگرافی کامل گئورگی گولسیانی می پردازیم.

بیوگرافی گیورگی گولسیانی

گیورگی گولسیانی در ۵ مه ۱۹۹۱ میلادیدر تفلیس گرجستان به دنیا آمد.

پست گولسیانی

گولیسیانی بازیکن فوتبال در پست مدافع است که فصل گذشته در تیم سپاهان اصفهان در لیگ برتر خلیج فارس بازی می‌کند.

همسر گولسیانی

گئورگی گولسیانی یکی از بهترین خریدهای پرسپولیس در لیگ بیست و دوم بود. این مدافع گرجستانی علاوه بر استحکام بخشیدن به خط دفاعی قرمزها، توانست گل‌های مهمی برای سرخپوشان به ثمر برساند و در حال حاضر بهترین گلزن تیم گل محمدی است. 

همسر این بازیکن که مدیر آکادمی فیلم هالیوود است، تصویری از خودش با لباس پرسپولیس در اینستاگرام منتشر کرد.

همسر گولسیانی بازیکن پرسپولیس

حضور گولسیانی در فوتبال ایران

گیورگی گولسیانی بازیکن گرجستانی که ابتدا با ذوب‌آهنِ امیر قلعه‌نوعی به لیگ ایران معرفی شد، پس از یک فصل حضور در شمال کشور و تیم نساجی مازندران به اصفهان بازگشت و در سپاهان توپ زد.

این بازیکن همچنین دوست صمیمی کی‌روش استنلی است، آن‌ها که در ذوب‌آهن همبازی بودند هم‌اکنون نیز رابطه نزدیکی با یکدیگر دارند.

گولسیانی  با اشاره به حضور دوباره در اصفهان اظهار کرد: شهر اصفهان را بسیار دوست دارم، پیش از اینکه به نساجی بروم یک فصل خوب را در ذوب‌آهن گذراندم و خوشحالم که بار دیگر به اصفهان بازگشتم و برای سپاهان به میدان خواهم رفت.

مدافع گرجستانی درباره دلایل پیوستن به سپاهان اظهار کرد: به کار کردن دوباره با امیر قلعه‌نوعی علاقه داشتم، او مربی بسیار سرسختی است و برای کار با او باید قوی باشی. همچنین بازیکنان باکیفیتی در سپاهان هستند و انگیزه تیم برای موفقیت بسیار زیاد است. با توجه به شرایط خوب باشگاه امیدوارم که سال آینده قهرمان شویم.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر وضعیت دوست صمیمی خود یعنی کی‌روش استنلی، خاطرنشان کرد: کی‌روش یکی از بهترین دوستان من است و ما هر روز با هم صحبت می‌کنیم اما نمی‌دانم که آیا او برای فصل بعد در سپاهان خواهد بود؟ هیچ چیز هنوز رسمی نشده و بگذارید صبر کنیم و ببینیم چه می‌شود.

گولسیانی در پرسپولیس

گئورگی گولسیانی پس از توافق باشگاه با قراردادی دو ساله به پرسپولیس پیوست.

این بازیکن گرجستانی و ۱۹۳ سانتی‌متری در کشور خود سابقه ۷ قهرمانی جام حذفی و لیگ را با دیناموتفلیس دارد. او از سال ۱۳۹۶ با حضور در ذوب‌آهن به لیگ ایران آمد و پس از حضور در نساجی و سپاهان اکنون به پرسپولیس ملحق شده است.

گولسیانی تاکنون در ۱۰۴ بازی لیگ‌برتر به میدان رفته است.

پرسپولیس پیش از این رفیعی و اسماعیلی فر را از سپاهان جذب کرده بود.