طرفدار مسی و رونالدو هستم | بازی کنار مسی و رونالدو یعنی خوشبختی!

ویتینیا، ستاره ملی‌پوش پرتغالی پی‌اس‌جی، می‌گوید نمی‌تواند انتقادهای گاه و بی‌گاه از دو اسطوره دنیای فوتبال، لیونل مسی و کریستیانو رونالدو، را درک کند.

ویتینیا از جمله فوتبالیست‌های معدودی است که می‌تواند هم درباره کریس رونالدو و هم لیونل مسی نظری دقیق بدهد. چرا که او در تیم ملی پرتغال با سی آر سون همبازی است و در پی‌اس‌جی بازی کردن کنار لیونل مسی را تجربه کرده است.

او که برای حضور در اردوی تیم ملی پرتغال در کشورش به سر می‌برد، امروز در یک نشست خبری درباره باشگاهش پاری سن ژرمن صحبت کرد و گفت انتقادها نسبت به عملکرد فصل گذشته این تیم را برنمی‌تابد و معتقد است پی‌اس‌جی فصل گذشته با وجود روزهای دشواری که داشت با حضور ستاره‌های بزرگی مثل لیونل مسی دوره رشد قابل توجهی را سپری کرده است.

طرفدار مسی و رونالدو هستم | بازی کنار مسی و رونالدو یعنی خوشبختی!

ویتینیا در این باره گفت: "من پارسال برای اولین بار برای بازی در یک باشگاه از کشورم خارج شدم، ولی این یک سال برایم سالی پر از رشد و پیشرفت بود. پی‌اس‌جی هم در این سال با حضور ستاره‌هایی بزرگ رشد کرد. ما باشگاهی با تاریخ درخشان هستیم که هم‌تیمی‌هایی بزرگ داشتیم و داریم".

ستاره پرتغالی در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد: "ما سال گذشته خوب بودیم و البته لحظات سختی هم داشتیم. من از همه ستاره‌هایی که فصل گذشته کنارشان بازی کردم سپاسگزارم. اینکه در دوران فوتبالم این شانس را داشته‌ام که هم با لیونل مسی بازی کنم و هم با کریستیانو رونالدو باعث می‌شود احساس خوشبختی کنم. نمی‌دانم چطور کسی می‌تواند از این دو اسطوره دنیای فوتبال بدگویی کند".