افشاگری جنجالی مایلی کهن درباره علی دایی

به گزارش افکارنیوز، محمد مایلی کهن برای هزارمین بار از علی دایی انتقاد کرده است. مایلی کهن و دایی که رابطه کارد و پنیری شان برای همه محرز است ول کن هم نیستند و هر از گاهی از خجالت یکدیگر درمی آیند. این بار و مثل اکثر دفعات نوبت مایلی کهن است که آتش جنگ را شروع کند. مصاحبه او را به نقل از ایرنا بخوانید:

محمدمایلی کهن درمورداتفاقات باشگاه پرسپولیس و اعتصاب بازیکنان گفت: آقایان قبل از شهرآورد اعتصاب می کنند و می گویند ما متعصب هستیم، آیا واقعا اینگونه است یا اینکه کسانی دیگری به این افراد خط می دهند که چه کاری انجام دهند.

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران درخصوص اینکه آیا در این اتفاقات خط دهی خاصی صورت می گیرد، گفت: خط و خطوط ها کاملا مشخص است و متاسفانه خود آقایان به شکلی دنبال نابود کردن پرسپولیس هستند.

وی در رابطه با صحبت های محمد دایی و اینکه گفته است مایلی کهن چون بیکار است بعضی صحبت ها را مطرح می کند، تصریح کرد: این آقا صحبت های بزرگتر خود را مطرح کرد و گفت چون من بی کار هستم بعضی حرف ها را مطرح می کنم.

وی اظهار داشت: من نباید پاسخ او را بدهم و فکر می کنم نوه کوچک من در حدی باشد که پاسخ این آقا را بدهد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، گفت: آقای عزیز اگر رابطه ها نبودند شما باید پول می دادید تا حتی نگهبان باشگاه پرسپولیس شوید. چرا باید بزرگان تیم چون افشین پیروانی، فرشاد پیوس و خیلی های دیگر از تیم بیرون باشند و شما به خاطر ارتباطات خانوادگی بدون داشتن کوچکترین صلاحیتی در کادرفنی این تیم حضور داشته باشید.

وی ادامه داد: این آقایان برای پول های میلیونی به پرسپولیس آمده اندودرشرایط طبیعی برای نگهبان شدن در پرسپولیس هم باید پول می دادند.

وی افزود: این آقایان بارها من را تهدید کرده اند می خواهم بدانم من را از چه می ترسانند که اینگونه تهدید می کنند. ۱۰۰ بار به خاطر این حرف ها پاسخگو بودم و مشکلی از این بابت ندارم.

مایلی کهن با انتقاد از آرای صادره در خصوص بازی پرسپولیس و سپاهان، گفت: خوشبختانه کاملا معلوم شد که در این بازی چه کسانی چه کار هایی را انجام دادند وبانظرچه کسانی چه چیزی کارت به کارت می شد امادرنهایت یک عکاس را محروم کردند که شاید نقشش قابل قیاس با بعضی از این آقایان نباشد.

وی افزود: ای کاش رای به درستی صادر می شد و کسانی که به عنوان بزرگتر تیم اجازه برخی کارها را دادندوکاملا نیز آشکار بود محروم می شدند.

مایلی کهن گفت: متاسفم این آقایان اگر می خواهند دو ریال به کسی کمک کنند همه جا پر از دوربین می شود.

وی ادامه داد: شما مشاهده کنید زمانی که سقف قرارداد وجود داشت این آقا ۸۰۰ میلیون تومان قراردادش بود و سال قبل یک میلیارد و دویست میلیون تومان قرارداد بسته که مبلغ بسیار زیادی نیز در کنار این قرارداد ازبابت لباس های خود هم دریافت کرده اند.

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران، گفت: داوری هست که به موقع نام او را اعلام کنم و می گوید زمانی که آقایان در یک باشگاه فعالیت می کردند چه جریاناتی به راه افتاده است. این داور حتی به من اجازه داده نامش را هم فاش کنم.

وی تصریح کرد: مساله دیگری که من مطرح کردم اما هیچ کس در این رابطه سئوال نکرد زمین های ولنجک بود. از این آقا سئوال کنید که داستان این زمین ها چیست و بعد من خواهم گفت که چگونه این زمین ها خورد شده است.