من واقعاً عاشق استقلال هستم

امین حاج‌محمدی درباره پیوستنش به تیم خونه‌به‌خونه بابل اظهار داشت: خونه‌به‌خونه تیم بزرگی است و در لیگ یک هم نتایج خوبی گرفته است. این تیم به لحاظ امکانات و هواداران تیم بزرگی است و دلیل اصلی که من به این تیم آمدم حضور نکونام و حسن‌زاده در خونه‌به‌خونه بود.

وی ادامه داد: من پیش از این هم از تیم خونه‌به‌خونه شناخت داشتم و می‌دانم این تیم همیشه جزو تیم‌های مدعی لیگ یک بوده است. امسال هم این تیم جوانان خوبی دارد و ان‌شاءالله من هم بتوانم در این تیم موفق شوم.

مدافع تازه وارد تیم خونه‌به‌خونه درباره حضور این تیم در مرحله نیمه نهایی مسابقات جام حذفی و رویارویی‌اش با استقلال خوزستان، گفت: حتماً خونه‌به‌خونه قابلیت این را داشته است که تا این مرحله بالا بیاید. بازی این تیم مقابل گسترش فولاد را کامل دیدم و خونه‌به‌خونه در آن دیدار خیلی خوب بازی کرد. رویارویی با استقلال خوزستان هم قرعه خوبی است. به امید خدا ما می‌توانیم با استفاده از دانش بالای نکونام این تیم را شکست دهیم و به فینال برسیم.

«اگر به فینال جام حذفی راه پیدا کنید، امکان بازی مقابل استقلال را هم داری؟» حاج‌محمدی در این باره تصریح کرد: من واقعاً عاشق استقلال هستم و همه جا هم گفته‌ام استقلالی هستم و خواهم ماند، اما وقتی پیراهن خونه‌به‌خونه را به تن دارم تلاش خواهم کرد تا پرچم این تیم بالا برود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: صعود به فینال جام حذفی، می‌تواند اتفاق خاصی برای فوتبال مازندران باشد. خونه‌به‌خونه پتانسیل خیلی خوب دارد و هواداران باید کمک کنند تا این تیم به فینال جام حذفی برسد. هیچ چیز برای ما دور از دسترس نیست و حتی می‌شود قهرمان جام حذفی شویم. ما می‌توانیم با دانش نکونام به فینال برسیم و امیدوارم من هم بتوانم کمک کنم تا مردم بابل خوشحال شوند.