سروش بعد از توافق با پرسپولیس به نساجی می رود

مذاکره باشگاه نساجی با سروش رفیعی مراحل پایانی خود را سپری می‌کند. گفته می‌شود این بازیکن در توافقی که با جواد نکونام، سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران داشته٬ تصمیم گرفته بک نیم فصل را این تیم سپری کند.

مثل اینکه سروش در مذاکراتی که با باشگاه پرسپولیس داشت بر سر بازی در تیم نساجی به توافق رسیده است. ظاهرا در توافق سه جانبه مقرر شد، سروش یک نیم فصل را در نساجی بازی کند تا به نکونام در اولین حضور لیگ برتری‌اش به عنوان سرمربی کمک کند و پس از آن راهی پرسپولیس شود.

پرسپولیسی‌ها در مذاکره با رفیعی بر این باورند که حضور رفیعی در تیم‌های سپاهان و تراکتورسازی که هر دو می‌توانند در طول فصل به رقبای پرسپولیس تبدیل شوند به ضرر این تیم خواهد بود. از این رو با پیوستن این بازیکن به یکی از این دو تیم مخالفت کردند ضمن این که این دو باشگاه خواهان قراردادی بیش از نیم فصل با سروش بودند.

پیشنهاد فولاد هم برای سروش جذابیتی نداشت چون معذورت‌هایی وجود دارد و با وجود این که درخواست فولاد برای نیم فصل بود، این بازیکن نگران است در پایان نیم فصل نتواند از فولاد جدا و برای بازگشت به پرسپولیس با مشکل رو به رو شود.

در نتیجه در مشورتی که این بازیکن با پرسپولیسی‌ها داشت به این نتیجه رسید که نساجی نه مدعی قهرمانی است و نه می‌تواند به رقیب پرسپولیس تبدیل شود. از سوی دیگر حضور در کنار نکونام برای سروش خوشایند است ضمن این که این بازیکن به راحتی بعد از نیم فصل می‌تواند راهی تیم پرسپولیس شود. با این شرایط به نظر می‌رسد پیوستن این بازیکن به نساجی قطعی است و به زودی رسما اعلام خواهد شد.