پرتغال هرچقدر هم خوب باشد به خوبی اسپانیا نیست

محمد نصرتی با اشاره به عملکرد تیم ملی مقابل اسپانیا اظهار داشت: بازیکنان واقعا عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتند و جا دارد به آنها خسته نباشید بگوییم و از تمام مجموعه تیم ملی  از بازیکنان، کادر فنی، کادر پزشکی و همه افرادی که جانانه دفاع کردند و عملکرد قابل تمدیدی مقابل اسپانیا به جا گذاشتند تشکر می‌کنیم. حق ما در این بازی واقعا حداقل مساوی بود و اگر اعتماد به نفس بالاتری داشتیم، نتیجه را واگذار نمی‌کردیم.

وی افزود: طبیعی بود مقابل قهرمان جهان روی کاغذ بازنده باشیم اما در زمین چیز دیگری را شاهد بودیم و حق‌مان باخت نبود. ما باختیم، اما سرافراز و غیرت‌مندانه باختیم.

مدافع پیشین تیم ملی در مورد بازی با پرتغال افزود: بازی با پرتغال سخت است چون با تیم خوبی بازی داریم البته این را هم بگویم که پرتغال هرچقدر هم خوب باشد به خوبی اسپانیا نیست.

نصرتی اضافه کرد: شرایط گروه به نحوی است که مساوی هم برای ما حکم حذف شدن را دارد و باید کمی هجومی‌تر بازی کنیم. همه این‌ها بستگی به نظر کی‌روش دارد.

نصرتی در مورد مهار رونالدو تصریح کرد: اگر ما منسجم باشیم ،بازیکنان ماورای زمینی هم نمی‌توانند کار خاصی بکنند و آن‌ها را هم می‌شود مهار کرد اما در شرایط فرد به فرد رونالدو قابل مهار نیست.