کی جرأت دارد از "شفر" قول قهرمانی بگیرد؟

همه چیز به نظر می‌رسد برای رسیدن به این ماجرا مهیا بود تا اینکه استقلال در نقل و انتقالات ناگهان درجا زد. این تیم بی‌پول و بی‌برنامه شد و یکی از مدیرانش که عشق عکس‌های نقل و انتقالاتی داشت هم عکس‌های چندانی نمی‌گرفت.

با ممنوع‌الخروجی چند بازیکن، شفر و همه دستیاران خارجی او، اما کار بیخ پیدا کرد و از همه بدتر اینکه صابون ممنوع‌الخروجی به تن آقا مدد هم خورد!

امروز و فردا شدن اردوی ترکیه و سرگردانی در فرودگاه و همچنین رفتن امید ابراهیمی و حکایت عجیب مجید حسینی باعث شد تا هواداران هاج و واج به داستان‌های غم‌انگیز استقلال در تابستان نگاه کنند و نسبت به آینده تیم بیمناک شوند.

امروز چه کسی می‌تواند از شفر توقع معجزه داشته باشد؟ مدیران استقلال این بهانه را به او دادند تا بابت رخ دادن هر اتفاق بدی در طول بازی‌های لیگ، یک بهانه تازه داشته باشد.

شفر مردی بود که پیش از این می‌شد از او برای استقلال قول قهرمانی گرفت، اما مگر اینکه او این روز‌ها عقل از سرش پریده باشد که چنین قول و قراری با بعضی‌ها بگذارد.

تا امروز هرچه توقع و انتظار از شفر داشتید می‌توانید آن را در حد یک حرف ساده برای خودتان نگه دارید؛ چون این روز‌ها به قدری به شفر بد گذشته و اعصابش به هم ریخته که حتی خودش هم نمی‌داند با این تیم باید چگونه به توقعات هواداران استقلال پاسخ بدهد؟