سخندان: نتیجه زحمات چند ساله‌مان را دیدیم

کمیته داوران فدراسیون جهانی فوتبال قضاوت دیدار رده‌بندی جام جهانی 2018 را به تیم داوری کشورمان متشکل از علیرضا فغانی، رضا سخندان و محمدرضا منصوری سپرد.

سخندان به‌عنوان یکی از دو کمک داور کشورمان در جام جهانی 2018 در این باره به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: ما نتیجه زحمات چند ساله خود را دیدیم. تیم داوری ایران با آمادگی کامل وارد جام جهانی شد و پیش از این هم سه قضاوت داشتیم که خوشبختانه عملکردمان خوب بود. حالا هم خیلی خوشحالیم که قضاوت یکی از دو بازی آخر جام بیست‌ویکم نصیب ما شده است.

وی در ادامه افزود: برخی از ما توقع حضور در فینال را داشتند، اما شرایط واقعاً سخت است و داوران بزرگی در جام جهانی حاضر بودند. خدا را شکر که فرصت قضاوت در دیدار رده‌بندی نصیب‌مان شد که این یک افتخار برای جامعه داوری ایران هم به شمار می‌آید.

کمک داور بین‌المللی کشورمان ادامه داد: ما تنها تیم داوری از قاره آسیا بودیم که در جام جهانی مانده بود و در کنار ما داوران بزرگی از اروپا و آمریکای جنوبی بودند. همه اینها جزو داوران بسیار خوب هستند که منتظر ابلاغ دیدارهای رده‌بندی یا فینال بودند. بازهم خدا را شکر می‌کنم که قضاوت در رده‌بندی برای ما فراهم شد.

همچنین محمدرضا منصوری، دیگر کمک داور بین‌المللی ایران عنوان کرد: این بازی، جزو دیدارهای بزرگ است و دست‌کمی از فینال ندارد. در واقع تیمی که بازنده شود، نمی‌تواند سکویی را به خود اختصاص بدهد و همین مسئله اهمیت دیدار رده‌بندی را بالا می‌برد. از حضور در این دیدار خوشحالم و خدا را شکر می‌کنم. مردم هم دعا کنند تا یک قضاوت موفق با همکاری و همفکری همکارانم مثل بازی‌های قبلی داشته باشیم و سربلند بیرون بیاییم.