تساوی منچستریونایتد و آرسنال

تیم های منچستریونایتد و آرسنال در مهمترین مسابقه این هفته، در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

در این مسابقه توپچی ها دو بار از میزبان خود پیش افتادند اما هر بار شیاطین سرخ به سرعت بازی را به تساوی کشاندند. در دقیقه 26 شکوردان مصطفی گل نخست آرسنال را به ضربه سر و اشتباه عجیب دخیا به ثمر رساند اما آنتونی مارشیال در دقیقه 31 بازی را به تساوی کشاند. البته این گل مارشیال در شرایط آفساید به ثمر رسید و آندره هررا که پاس گل را به مهاجم فرانسوی داد، در آفساید قرار داشت و داور به اشتباه گل را قبول کرد.  در دقیقه 68 الکساندر لاکازت روی اشتباه مسلم مارکوس روخو و لو دادن توپ توسط وی، گل دوم آرسنال را زد اما تنها یک دقیقه بعد، جسی لینگارد باز هم بازی را به تساوی کشاند.

در نهایت این دیدار با تساوی دو بر دو به پایان رسید تا آرسنال با 31 امتیاز در رتبه پنجم باشد و منچستریونایتد با 23 امتیاز در رتبه هشتم قرار دارد.

در دیگر مسابقه همزمان، تاتنهام با نتیجه سه بر یک مهمانش ساوتهمپتون را مغلوب کرد.هری کین 9، لوکاس مورا 51 و هیونگ مین سون 55 برای اسپرز گلزنی کردند و چارلی اوستین دقیقه 93 تک گل قدیس ها را به ثمر رساند.

تاتنهام با این برد به رتبه سوم صعود کرد و جای چلسی را گرفت. ساوتهمپتون نیز با 9 امتیاز هجدهم است.