به بازی با الهلال فکر می‌کنیم

امید نورافکن درباره برد امروز استقلال مقابل ماشین‌سازی، گفت: خوشحالیم که برنده شدیم و خوشحال‌تریم که مهدی قائدی گل زد چرا که او در چند وقت اخیر مشکلاتی داشت و من و همه بازیکنان از گلزنی او خوشحال هستیم. خدا را شکر که قائدی به ما کمک کرد تا در روند رو به رشدی که داشتیم کار را ادامه دهیم. امیدوارم که در بازی با پدیده شهر خودرو هم بتوانیم روند خوب خودمان را ادامه دهیم.

وی در خصوص کارت قرمزی که در این بازی گرفت، ادامه داد: در ضدحمله که برای ماشین‌سازی به دست آمد پشت دفاع خالی بود و شاید باید بهتر کار می‌کردیم اما کارتی هم که گرفتم برای هم‌تیمی‌هایم بود. ما باید تلاش کنیم و برد امروز را از یاد ببریم چرا که مهمترین بازی ما بازی با الهلال عربستان است. 

کاپیتان تیم امید کشورمان درباره احتمال کنار گذاشتن زلاتکو کرانچار از این تیم خاطرنشان کرد: کرانچار مربی ما است و همه ما او را دوست داریم اما هر تصمیمی که فدراسیون بگیرد موظف هستیم که انجام دهیم اما او مربی خوبی است و ما هم او را دوست داریم.

نورافکن در پاسخ به این سؤال که استقلال شانس قهرمانی دارد یا نه، گفت: تصریح کرد: ما 5 امتیاز عقب هستیم و تا روز آخر همه امتیازات را بگیریم. ‌آن وقت در روز آخر مشخص می‌شود که قهرمان می‌شویم یا نه.