چشم ندارند موفقیت‌های پرسپولیس را ببینند

رضا شاهرودی، درباره شرایط این روز‌های سرخپوشان و صدرنشینی در جدول و همینطور هجمه‌های برخی افراد به پرسپولیس و موفقیت‌هایش صحبت کرد.

اخبار ورزشی- بعضی افراد در روز‌های اخیر دوباره شروع به حمله به پرسپولیس کرده و موفقیت‌ها و نتایجش را مهندسی شده قلمداد می‌کنند.

به اعتقاد من تمام این مسائل از روی حسادت مطرح می‌شود. چشم ندارند موفقیت‌های این سال‌های پرسپولیس را ببینند. تیمی که هواپیمای اختصاصی دارد. از هتل‌های آن‌چنانی استفاده می‌کند. در شرایط جنگی و تحریم اردوی خارج از کشور برگزار می‌کند. آن وقت مقابل تیم‌های پایین جدول شکست می‌خورد. خب متولی و بازیکنش چه توجیهی برای هواداران‌شان باید داشته باشند اگر این حرف‌ها را هم نزنند چه بگویند؟

- پیشنهاد رضا شاهرودی به عنوان یک پیشکسوت صاحب‌نام فوتبال ایران به این تازه‌وارد‌های به فوتبال چیست؟

به جای این که بیایند مقابل دوربین عرض اندام کنند و حرف بزنند، بروند و با تلاش و تمرین در زمین فوتبال قوی ظاهر شوند و فوتبالی به رقابت با پرسپولس بپردازند. کاری که تیم ما در این سال‌های اخیر صورت داده است. شما یک بازیکن، مربی یا مدیر پرسپولیس را دیده‌اید که در مورد دیگر تیم‌ها صحبت کنند؟ همه سرشان را انداخته‌اند پایین و راه خودشان را رفته‌اند. کار کرده‌اند و تمرین. حالا هم با قدرت و شایستگی در شُرُف پوکر قهرمانی هستند که واقعا شایستگی‌اش را دارند.

- اشاره کردید که پرسپولیسی‌ها سرشان به کار خودشان است. اما آیا نباید جواب حاشیه‌ساز‌ها را داد؟

من از بچه‌های تیم تمنا دارم در مواجهه با این اتفاقات اسیر حاشیه‌ها نشوند. افرادی هستند گمنام که می‌خواهند با دامن زدن به حاشیه‌ها دیده شوند. به همین خاطر می‌آیند و از پرسپولیس بزرگ حرف می‌زنند؛ بنابراین بهتر است عزیزان پرسپولیسی اعتنایی به این افراد نکنند و بگذارند آن‌ها همان مدعیان فضای مجازی باقی بمانند.

- بعد از ادعای مهندسی شدن نتایج پرسپولیس، این‌بار اصالت نام پرسپولیس هدف قرار گرفته است. نظرتان چیست؟

۳ سال است و الان وارد سال چهارم شده، در زمین فوتبال نتوانسته‌اند حریف پرسپولیس بشوند. مهندس‌حسین کلانی با منطق و رعایت ادب بهترین جواب را در این خصوص ارائه نمودند. کسانی که از ریشه تاریخی واژه پرسپولیس آگاهی ندارد را چه باید جواب داد؟

- این هفته همراه با پیروزی پرسپولیس، مدعیان ناکام ماندند و نتایج همه به سود پرسپولیس رقم خورد. تحلیل شما چیست؟

همین را می‌خواستم عرض کنم. وقتی شما جای دیگری شکست می‌خورید هم نتایج‌تان به پرسپولیس و مهندسی شدن کار ارتباط پیدا می‌کند؟ به جای این حاشیه‌سازی‌ها توصیه می‌کنم وقت‌تان را صرف تقویت تیم‌های‌تان بکنید و بیشتر از این خودتان را سر کار نگذارید.

- شما با اطمینان از تکرار قهرمانی پرسپولیس در چهارمین فصل پیاپی صحبت کردید. یعنی قطعا تیم قهرمان می‌شود؟

شک ندارم پرسپولیس کاملا فوتبالی و با تکیه بر توان فنی و مدیریتی خود و حالا که فاصله امتیازی‌اش با دیگر مدعیان را دو رقمی کرده می‌رود تا پوکر قهرمانی‌اش را به ثبت برساند، اما این به دست نمی‌آید مگر با تلاش، سخت کوشی و پرهیز از حاشیه و با هم بودن‌ها. این بازیکنان اگر هوای هم را نداشتند و یکدل نبودند تیم به این موفقیت‌ها نمی‌رسید. اگر این هواداران با معرفت و دلسوز را نداشتیم امسال که کار خیلی خیلی سخت است تا اینجا تیم برتر نبودیم. پرسپولیس متحد است. تیم پرتوانی داریم و با ادامه این روند به قهرمانی امیدواریم.