اتفاقی تلخ دوباره برای استقلال رقم می خورد؟

نزدیک‌ترین خاطره‌ای که هواداران استقلال از تیم‌شان دارند که در طول فصل، آمار گل به خودی زیادی داشت به 12 سال قبل باز می‌گردد؛ سال تلخی که آبی‌ها در نیمه پایینی جدول و رتبه سیزدهم جای گرفتند و سه سرمربی در طول فصل سکان هدایت آن‌ها را برعهده داشت.

اخبار ورزشی- ابتدا ناصر حجازی بود، بعدها با کنار گذاشتن ناصر حجازی، فیروز کریمی هدایت استقلال را پذیرفت و بعد از کریمی هم نوبت به قلعه نویی رسید تا سکان هدایت آبی‌ها را قبول کند اما هیچکدام‌شان نتوانستند کشتی به گِل نشسته استقلال را نجات دهند و سرانجام رتبه‌ای بهتر از سیزدهم عاید استقلال نشد.

دیگران می خوانند:

زنگ طلایی احسان علیخانی در عصر جدید برای پسران نینجا+فیلم

فرهاد مجیدی از استقلال برکنار می شود؟

فیلم جدید از لحظه انفجار در کلینیک سینا

اولین فیلم از لحظه دستگیری وحید خزایی

در آن روزها و در طول 34 بازی لیگ برتری که استقلال در لیگ هفتم تجربه کرد، بازیکنان این تیم سه بار به اشتباه دروازه خودی را باز کردند؛ دو بار امیر حسین صادقی و یک بار هم مجتبی جباری. اما حالا استقلال لیگ نوزدهم از این حیث آماری، با 12 سال قبل برابری می‌کند و گل به خودی دیشب فرشید باقری، سومین گل به خودی بازیکنان استقلال در لیگ جاری بود.

نکته دیگر آن‌که به مانند لیگ هفتم، آبی‌ها روی نیمکت خود ثبات نداشته‌اند و تغییر و تحولاتی را تجربه کرده‌اند و ابتدا با آندره‌آ استراماچونی لیگ را استارت زدند و سپس به سراغ فرهاد مجیدی رفتند؛ وجه تشابه استقلال لیگِ هفتم و نوزدهم و تکرار تاریخ بعد از 12 سال در ثبت آمار گل به خودی، جالب توجه است.