امین حیایی و اسدالله یکتا در  اکران خصوصی «طبقه یک و نیم» /عکس

به نقل از روابط عمومی پروژه؛ مراسم اکران خصوصی فیلم سینمایی «طبقه یک و نیم» به کارگردانی نوید اسماعیلی شامگاه جمعه ۱۵ مرداد در پردیس سینمایی ملت برگزار شد و در این مراسم از اسدالله یکتا بازیگر پیشکسوت سینما تجلیل به عمل آمد.

همچنین عوامل این فیلم در بخشی از مراسم با پخش ویدئویی از ارشا اقدسی ، بدلکار سینما که هفته گذشته به دلیل سانحه‌ای در پشت صحنه یک اثر سینمایی جان خود را از دست داده بود، یاد او را زنده نگه داشتند و دقایقی به صورت ایستاده به تشویق این هنرمند پرداختند.

 

K0188065.png

امید معلم یکی از مهمانان این مراسم بود که با ابراز ناراحتی شدید از مرگ ارشا اقدسی، به توصیف شخصیت او پرداخت و از بی‌توجهی سینمای ایران و مسئولان جشنواره فیلم فجر به رشته بدلکاری گلایه کرد و ابراز امیدواری که مردم و مسئولان در زمان حیات هنرمندان به آنها توجه کنند تا اتفاقات بهتری در مسیر حرفه‌ای آنها رخ دهد.

در بخش دیگری از این مراسم، امین حیایی به دعوت باران نیکراه، مجری مراسم روی سن آمد و به نمایندگی از سینمای ایران و عوامل فیلم «طبقه یک و نیم» لوح تقدیر را به این بازیگر پیشکسوت سینما تقدیم کرد.

غلامرضا آزادی تهیه‌کننده این اثر نیز از دیگر سخنرانان این مراسم بود که درباره تجربه خود با جوانان و پیشکسوتان سینما در حیطه فیلمبرداری صحبت کرد.

اسدالله یکتا، امین حیایی، غلامرضا آزادی، سید احمد خمینی، شهره سلطانی، صحرا اسداللهی، سیروس همتی، بهناز شفیعی و ... از حاضران این مراسم بودند.