حرف های جنجالی خانم بازیگر درباره کمبود شوهر +فیلم

شهرزاد کمالزاده بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است. شهرزاد کمال زاده جزو بازیگرانی است که بیش از شهرت دارای محبوبیت میان مردم است. شهرزاد کمال زاده فعالیت نسبتا گسترده ای در فضای مجازی دارد. شهرزاد کمال زاده متولد ۱۳۶۲ است. شهرزاد کمال زاده به تازگی استوری در صفحه ایسنتاگرام خود منتشر کرده است.

در بخشی از برنامه شام ایرانی که شهرزاد کمال زاده در آن شرکت داشت او درباره اینکه هنری ندارد صحبت کرد و یکی از جملات او این بود که شوهر گیرش نمیاد.

شهرزاد کمال زاده

شهرزاد کمال زاده بازیگر زن مشهور ایرانی در سکانسی از برنامه شام ایرانی درباره کمبود شوهر حرف می زند که همین صحنه در شبکه های اجتماعی مورد توجه کاربران قرار گرفته و موافقان و مخالفان درباره درستی یا نادرستی حرف او بحث می کنند.

شهرزاد کمال زاده کیست ؟

شهرزاد کمال زاده متولد ۷ فروردین ۱۳۶۴ در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی کامپیوتر می باشد که حامی حیوانات بوده و عضو تیم فوتبال هنرمندان است.

شهرزاد کمال زاده

خانم بازیگر در سال ۱۳۹۱ با سریال راه طولانی به کارگردانی رضا کریمی در نقش بهاره شناخته شد و یکسال بعد در سریال بچه های نسبتا بد هم درخشید. ایشان در کنار بازیگری در چند سال اخیر بعنوان منشی صحنه و دستیار کارگردانی هم کار کرده است.

شهرزاد کمال زاده