بیوگرافی شهرزاد کمال زاده+ عکس

شهرزاد کمال زاده بازیگر جوان و دوست داشتنی ایرانی است که به تازگی عکسی زیبا و با حسی خوب منتشر کرد او می گوید زیبا شدنش با جراحی ها و ژل و پروتز یک دلیل دارد آن هم دعوت به کار شدن در فیلم ها و سریال ها چرا که وقتی چهره خیلی در این انتخاب ها تاثیر دارد.

شهرزاد کمال زاده در سریال "گاندو2" این روزها به ایفای نقش می پردازد. شهرزاد کمال زاده متولد سال 1364 است. مدتی بود که شهرزاد کمال زاده بیماری سختی گرفته بود. شهرزاد کمال زاده بازیگر بی حاشیه و آرامی است. عکس های زیبایی از شهرزاد کمال زاده را در ادامه ببینید.

بیوگرافی شهرزاد کمال زاده+ عکس

فعالیت شهرزاد کمال زاده در اینستاگرام

شهرزاد کمال زاده فعالیت خوبی در صفحه شخصی اینستاگرامش دارد.

شهرزاد کمال زاده اهل عکس و تیپ های نامتعارف نیست اما علاقه زیادی به انداختن عکس های هنری از خود دارد. شهرزاد کمال زاده هنرمندی است که بیشتر از شهرت دارای محبوبیت در بین کاربران می باشد. شهرزاد کمال زاده به تازگی تصاویری زیبا و با حس و حال خوب از خود منتشر کرد و نوشت:

زندگی مشکلی نیست که بخواهد حل شود،

بلکه واقعیتی است که باید تجربه شود

بیوگرافی شهرزاد کمال زاده+ عکس

شهرزاد کمال زاده حامی حیوانات است

 شهرزاد کمال زاده متولد 7 فروردین 1364 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی کامپیوتر است که حامی حیوانات بوده و عضو تیم فوتبال هنرمندان است. خانم بازیگر در سال 1391 با سریال راه طولانی به کارگردانی رضا کریمی در نقش بهاره شناخته شد و یکسال بعد در سریال بچه های نسبتا بد هم درخشید. ایشان در کنار بازیگری در چند سال اخیر بعنوان منشی صحنه و دستیار کارگردانی هم کار کرده است.

شهرزاد کمال زاده در سریال "راه طولانی"

خانم بازیگر در سال 1391 با سریال راه طولانی به کارگردانی رضا کریمی در نقش بهاره شناخته شد و یک سال بعد در سریال بچه های نسبتا بد هم درخشید. ایشان در کنار بازیگری در چند سال اخیر بعنوان منشی صحنه و دستیار کارگردانی هم کار کرده است.