مهراوه شریفی نیا در لباس عروس /عکس

مهراوه شریفی نیا  فرزند محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان است. پدر و مادر مهراوه شریفی نیا چند سالی است که از هم جدا شده اند. خواهر مهراوه شریفی نیا ملیکا شریفی نیا نیز از هنرمندان مطرح ایرانی است. مهراوه شریفی نیا در سریال دل به بازی پرداخته بود. عکسی از سریال دل که مهراوه شریفی نیا لباس عروس بر تن دارد را ببینید.

 

مهراوه شریفی نیا در لباس عروس /عکس

مهراوه شریفی نیا و علی سخنگو را در نمایی از سریال دل به کارگردانی منوچهر هادی می بینید. مهراوه شریفی نیا دختر ارشد خانواده شریفی نیا (محمدرضا شریفی نیا- آزیتا حاجیان- ملیکا شریفی نیا) می باشد. مهراوه شریفی نیا متولد 1365 است و 35 سال دارد. مهراوه شریفی نیا تا کنون ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

مهراوه شریفی نیا پیانیست است

مهراوه شریفی نیا متولد ۲۹ ام فروردین ماه سال ۱۳۶۰ در تهران بوده و فارغ التحصیل لیسانس رشته موسیقی از دانشگاه هنر می باشد وی در کنار بازیگری یک نوازنده حرفه ای پیانو می باشد.

وی دیپلم ریاضی فیزیک داشته و در دانشگاه یک ترم کارگردانی سینما خوانده اما از ادامه این رشته انصراف داد و در رشته موسیقی مدرک لیسانس گرفته است.او فرزند محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان است و خواهر بزرگتر ملیکا شریفی نیا است.

مهراوه یک پرسپولیسی دو آتیشه است، بانوی پرسپولیسی که در جنگ زرگری و کر ی خانی با استقلالی ها همیشه پیشتاز بوده و هر استقلالی جرات کل کل با او را ندارد.

به واسطه پدر و مادر هنرمندش، بازیگری را از سال ۱۳۶۸ وقتی ۸ ساله بود با فیلم دزد عروسک ها در کنار مادرش شروع کرد و سال ۱۳۷۰ کنار پدرش با سریال امام علی وارد تلویزیون شد.

او علاوه بر بازیگری، دانش‌آموختهٔ رشتهٔ گرافیک بوده و در زمینه‌های گرافیک، عکاسی، تصویرسازی کتاب و ساخت آثار حجمی به‌طور جدی فعالیت می‌کند. وی نخستین بار در سال ۱۳۷۰ و با بازی در فیلم اوینار به کارگردانی شهرام اسدی حضور در سینما را تجربه کرد.

در سال ۱۳۷۷ زمانی که ۱۲ ساله بود با سریال افسانه پوپک طلائی وارد قاب تلویزیون شد و در سریال های خروس، نون و ریحون و فیلم مهمان مامان چهره اش شناخته تر شد.

مهراوه شریفی نیا ازدواج کرده است؟

خیر ، مهراوه شریفی نیا ازدواج نکرده است.