بازی جدی جواد عزتی برای فیلم جدید نیکی کریمی

 چند خبر سینمایی کوتاه از چهره های معروف را در ادامه بخوانید:

جواد عزتی یک ماه دیگر با فیلم «آتابای» ساخته نیکی کریمی به سینما می‌آید. او مدتی است که فیلم کمدی روی پرده نداشته و فیلم‌های «مغز استخوان»، «بعد از اتفاق» و «دوزیست» را نیز آماده اکران دارد.

پژمان جمشیدی آبان و آذرماه با فیلم کمدی « دینامیت » ساخته مسعود اطیابی در سینماهای اروپا دیده خواهد شد. این فیلم در شهرهایی مانند هامبورگ، برلین، کلن، وین، آمستردام و مونیخ به نمایش درمی‌آید.

بازی جدی جواد عزتی برای فیلم جدید نیکی کریمی

احمدرضا معتمدی در دیدار با حسین قرایی مدیر روابط عمومی صداوسیما که به عیادتش رفته، درباره ساخت اثر جدیدش با اقتباس از رمان خارجی «کاملیا» ابراز علاقه کرده. او به دلیل سکته مغزی در بستر بیماری است.

کامبیز دیرباز در سری جدید « شبهای مافیا » حضور نخواهد داشت. سعید ابوطالب تهیه‌کننده مسابقه در گفت‌وگو با صبا از برنامه‌ریزی برای تولید سری جدید و ایجاد تغییرات در مسابقه خبر داده است.

نیما فلاح اجرای مسابقه «کهکشان» را در شبکه پنج بر عهده گرفته. ابتدا قرار بود زنده‌یاد ارشا اقدسی این مسابقه را اجرا کند. قسمت اول «کهکشان» پنج شنبه‌ هفته‌ای که گذشت، ساعت 21 روی آنتن رفت.

فاطمه معتمدآریا در گفت‌وگو با موزه سینما درباره علاقه‌اش به بازیگری گفته تیر سال 54 تصمیم گرفته بازیگر شود، این موضوع آن زمان به اندازه امروز برایش جدی بوده و تا به حال در انتخابش تردید نکرده است.