عکس هنری و خاص بهنوش طباطبایی

در این عکس زیبا و هنری، عکاس نیمی از چهره بهنوش طباطبایی را در قاب گرفته است.

عکس هنری و خاص بهنوش طباطبایی

 

تحصیل بهنوش طباطبایی در دانشگاه پیام نور!

بهنوش طباطبایی؛ بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون از علاقه‌ها و تجربه‌های تحصیلی خود در دانشگاه پیام نور می‌گوید. متن سخنان او در این گفت و گو، در ادامه آمده است:

*لطفا از سوابق تحصیلی خودتان بگویید؟

رشته کارگردانی را در دانشگاه علمی کاربردی گذراندم. مقطع کارشناسی را در رشته کامپیوتر در دانشگاه دکتر شریعتی به پایان رساندم و نهایتا، در دانشگاه پیام نور دررشته روان‌شناسی تحصیل کردم.

*آیا رشته بازیگری را هم در دانشگاه گذراندیدیا فقط به صورت تجربی فعالیت کرده اید؟

بله. بازیگری را در دانشکده‌ی هنرهای زیبای دانشگاه تهران در کنار تجربه‌های کاری و هنری، به صورت علمی یاد گرفتم.

*چرا دانشگاه پیام نور را برای ادامه تحصیل انتخاب کردید؟

به خاطر قابلیت انعطاف بالای این دانشگاه نسبت به سایر دانشگاه ها؛ چون در دانشگاه‌های دیگر، به خاطر حضور تمام وقت در کلاس‌ها در طول هفته و ترم، فعالیت‌های غیرتحصیلی دانشجو مختل میشود؛ یا به خاطر مقرراتی که درباره حضور الزامی دانشجو سر کلاس در دانشگاه‌ها وجود دارد، وقت و انرژی زیادی از کسی که بخواهد غیر از تحصیل، فعالیت جدی دیگری هم داشته باشد، می‌گیرد؛

اما خوشبختانه دانشگاه پیام نور با وجودی که کلاس‌های منظم و انصافا بسیار موثری هم برای کسانی که بخواهند سر کلاس حضور پیدا کنند، دارد؛ ولی الزامی نبودن حضور در کلاس ها، این امکان را برای همه کسانی که در مقاطع مختلف این دانشگاه تحصیل می‌کنند و مشغله دارند، ایجاد می‌کند که با فراغ بال و بدون هیچگونه دغدغه‌ای بتوانند هم به تحصیلشان برسند و هم به زندگی شان.