تغییر چهره یکتا ناصر از گذشته تا کنون+عکس

یکتا ناصر بازیگر سینما و تلویزیون ایران و همسر منوچهر هادی کارگردان معروف است که در سریال ها و فیلم های زیادی از جمله آثار همسرش ایفای نقش کرده است. یکتا ناصر به تازگی با چهره ای متفاوت در سریال نمایش خانگی به نام نیسان آبی به کارگردانی منوچهر هادی نقش آفرینی نموده است. در این بخش از چهره ها عکس قدیمی این خانم بازیگر را مشاهده می کنید که برای طرفدارانش جذاب خواهد بود.

 

تغییر چهره یکتا ناصر از گذشته تا کنون+عکس

یکتا ناصر در گذر زمان/ عکس جدید از فیلیمو

سن، زندگی خصوصی و شروع بازیگری یکتا ناصر

یکتا ناصر بازیگر تلویزیون، سینما و تئاتر ایران و متولد 12 آبان 1357 در تهران می باشد. پدر او افسر بازنشسته نیروی زمینی و مادرش خانه دار است و دارای یک برادر کوچکتر و یک خواهر بزرگتر به نام نیکیتا است که در حرفه عکاسی فعالیت می کند.

فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی محیط زیست از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد که به صورت اتفاقی وقتی با دوستش برای تست بازیگری خواهر او رفته بودند، برای فیلم گل های کاغذی انتخاب شد و با بازی درسریال اولین شب آرامش بین مخاطبان تلویزیون مشهور گشت.

ازدواج یکتا ناصر و منوچهر هادی

یکتا ناصر بعد از آشنایی با منوچهر هادی در فیلم یکی می‌خواد باهات حرف بزنه در اسفند 1394 و در 37 سالگی با مهریه 5 سکه طلا با این کارگردان ازدواج نمود. ثمره این زندگی یک دختر بنام سوفیا متولد آذر 1395 می باشد.

تغییر چهره یکتا ناصر از گذشته تا کنون+عکس

یکتا ناصر با همسر و فرزندش

یکتا ناصر در آثار تلویزیونی، سینمایی و نمایش خانگی زیادی مانند دختران حوا، اولین شب آرامش، آینه بغل، من سالوادور نیستم، عاشقانه، دل، پیکان آبی و... ایفای نقش نموده است که کارگردان برخی از این آثار منوچهر هادی همسر این خانم بازیگر می باشد. یکتا ناصر برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از سی و مین جشنواره فیلم فجر، برای فیلم یکی می خواد باهات حرف بزنه شده است.