تغییر چهره الیکا عبدالرزاقی از گذشته تا کنون

الیکا عبدالرزاقی، بازیگر توانمند و خوش انرژی کشورمان که بارها در نقش های مختلف خوش درخشیده، این روزها با بازی در سریال برف بی صدا می بارد و ایفای کاراکتر سیمین در قاب تلویزیون ظاهر شده و بیش از گذشته در میان مردم شناخته شده است. برای بسیاری از مخاطبان جذاب است، بدانند که چهره الیکا عبدالرزاقی که اخیرا او را با گریمی دهه شصتی دیده اند، در سال های قبل از بازیگری چگونه بوده است.

 

تغییر چهره الیکا عبدالرزاقی از گذشته تا کنون

الیکا عبدالرزاقی/عکس محمود پور محمود

مختصر بیوگرافی الیکا عبدالرزاقی

الیکا عبدالرزاقی بازیگر سینما و تلویزیون متولد 18 مرداد 1358 در رامسراست. مادرش سوسن فلک مقدمی و دو برادر به نامهای مانلی عبدالرزاقی و بورژین عبدالرزاقی دارد. او در زلزله رودبار پدر خود را از دست داده است.

الیکا عبدالرزاقی کار خود را از تئاتر شروع کرد و سپس در تلویزیون با سریال «باغ مظفر»، «مرد هزاز چهره» و «قهوه تلخ» به شهرت رسید. او در سال 1391 و در 33 سالگی با امین زندگانی آشنا و یک سال بعد ازدواج کردند. امین زندگانی از هنرمندان خوب کشورمان است که سابقا یک ازدواج ناموفق با خانم بازیگر «مینا لاکانی» داشته است.

الیکا عبدالرزاقی در 11 سالگی با ابتلا به یک بیماری التهابی بنام «گیلن باره» دچار فلج موقتی شد و بعد از بهبودی پای چپش کمی مشکل پیدا کرد که در پلان های لانگ شات سریال «سرباز» این موضوع عیان است.