هومن حاجی عبداللهی به وقت جوانی+عکس

هومن حاج عبداللهی تصویر زیر را در صفحه رسمی خود منتشر کرد.جوانی کجایی که یادت بخیر سال ۱۳۸۲ یاد ملانصرالدین افتادم که میگفت البته در جوانی هم هیچ …ی نبودیم

هومن حاجی عبداللهی

 

بیوگرافی هومن حاجی عبداللهی

 

هومن حاجی عبداللهی (متولد ۲۳ تیر ۱۳۵۴) گوینده و مجری تلویزیون اهل ایران است. او فرزندی به نام جانان دارد. تحصیلات تحصیلات وی دیپلم ریاضی و فیزیک، دیپلم گرافیک رایانه‌ای، انصرافی رشته تئاتر تهران مرکز (سال ۱۳۷۲) بوده‌است.

هومن حاجی عبداللهی در سال ۷۱، تئاتر نصر لاله زار را اجرا کرد و سپس در تالار مولوی و تئاتر شهر، تئاتر تک پرسوناژ را به نمایش گذاشت. در سال ۱۳۷۹ در سالن شماره دو تئاتر شهر، خسیس مولیر را اجرا کرد.

هومن حاجی عبداللهی فعالیت خود،در تلویزیون را از سال ۱۳۷۱ با سریال سیاهی لشکر آغاز کرد. 

هومن حاجی عبداللهی به وقت جوانی+عکس

هومن حاجی عبداللهی و همسرش

مجموعهٔ تلویزیونی  هومن حاجی عبدالهی

پایتخت 2 1392

پایتخت3 1393

پایتخت 4 1394

مستند امام هدایت

آقا و خانم سنگی 1393–1394

بیمار استاندارد1395

علی البدل 1396

پایتخت 5 1397

 

مجری

مسابقهٔ تلویزیونی در صد ثانیه

مسابقهٔ تلویزیونی جام طلایی

مسابقهٔ تلویزیونی مار و پله

مسابقهٔ تلویزیونی پشت خط

مسابقهٔ گوی طلایی

برنامهٔ تلویزیونی مثلث

برنامه تلویزیونی جشن رمضان 93

برنامهٔ تلویزیونی راه شب یا ساعت 25

برنامه جمعه تعطیل نیست

ویژه برنامه ب مثل بهار

جنگ بهار باش

هومن حاجی عبداللهی به وقت جوانی+عکس

صداپیشه

رنگین کمان

سینمایی پنگول یا شهر گربه ها (صداپیشه پنگول)

دوبلور

عصر یخبندان3

باب اسفنجی شلوارمکعبی

شرک1

رئیس مزرعه

خوش قدم

ملاقات با رابینسون ها

آواتار:آخرین بادافزار

هیولاها علیه بیگانگان

پنج بچه و شنی

دنیای وحش

هومن حاجی عبداللهی به وقت جوانی+عکس

ماجرای ازدواج هومن حاج عبداللهی

من و همسرم در یک برنامه رادیویی با هم آشنا شدیم. آن برنامه فضای خوبی فراهم کرد تا ما با یکدیگر آشنا شویم و پی به خصوصیات هم ببریم؛ به همین خاطر خیلی زود تصمیم گرفتیم با هم ازدواج کنیم. در سال 81 ما پای سفره عقد نشستیم و سال 82 هم زندگی مان را زیر یک سقف شروع کردیم. بعضی ها می گویند ازدواج کردن با یک همکار ممکن است سخت باشد اما به نظر من چیزی که بیشتر از همکار بودن یا نبودن در روابط یک زوج تاثیر دارد، میزان تفاهم افراد است و اینکه شناخت خوبی نسبت به هم داشته باشند.

بعد از عروسی من و همسرم تصمیم گرفتیم با یکدیگر به سینما برویم و فیلم تماشا کنیم. آن شب برای هر دوی ما خاطره انگیز شد و بعد از گذشت سال ها نه تنها از این شیوه برگزاری عروسی پشیمان نیستیم بلکه حسابی از آن لذت می بریم.

هومن حاجی عبداللهی به وقت جوانی+عکس

جشن عروسی 15 نفره هومن حاجی عبداللهی

شاید برای تان جالب باشد که در جشن عروسی مان تنها 15 نفر که شامل پدر، مادر، خواهر، برادر، پدربزرگ و مادربزرگ های مان بودند حضور داشتند. جشن عروسی مان بسیار صمیمی بود، حسابی به همه ما خوش گذشت و برای مان خاطره فراموش نشدنی شد. برخی افراد پیش از عروسی به ما گفتند شب عروسی تان یک شب است و بهتر است آن را مفصل برگزار کنید اما ما می خواستیم عروسی مان فارغ از قیل و قال، بدون حاشیه و در کمال صمیمیت برگزار شود.

هومن حاج عبداللهی

هومن حاجی عبداللهی پدر شد

جانان 10 سال بعد از ازدواج من و همسرم به دنیا آمد؛ در طول این سال ها من و همسرم از زندگی دونفره حسابی لذت بردیم و به هر جا دوست داشتیم سفر کردیم؛ حالا هم با تولد پسرم زندگی سه نفره ما شیرین تر شده است.

بعد از تولد پسرم جانان متوجه شدم تلاش هفت ساله ام در مورد پنگول بیهوده بوده، چراکه پسرم علاقه زیادی به کلاه قرمزی دارد و توجه چندانی به پنگول نشان نمی دهد ؛ من هم مجبور شدم سی دی کلاه قرمزی برای او بخرم.