پست جدید یکتا ناصر به مناسبت اتمام فیلم نیسان آبی+عکس

سریال نیسان آبی به کارگردانی منوچهر هادی در سال 1400 و در ژانر خانوادگی و کمدی می‌باشد که به ایستگاه آخر خودش رسیده و قسمت آخر این سریال منتشر شده است. سریال نیسان آبی که جزو پر مخاطب ترین سریال های خانگی محسوب می شود.یکتا ناصر که در این سریال نقش زری را به عهده داشت، به مناسبت اتمام این سریال نوشت:

جمشید و آتوسا رو بفهمه یا نه؟ به نظرتون اگر فهمید چه برخوردی بکنه؟ بره؟ یا بمونه و با تردید و شک زندگی بکنه و سرکوفت بزنه؟ یا بمونه و دم نزنه و از درون متلاشی بشه؟!...

پست جدید یکتا ناصر به مناسبت اتمام فیلم نیسان آبی

خلاصه ای از سریال نیسان آبی منوچهر هادی

نیسان آبی قصه جمشید است و رضا، قصه دو دوست قدیمی که روزی روزگاری عاشق دو خواهر به اسم زری و پری شدند و با آنها ازدواج کردند. در داستان نیسان آبی، جمشید روی نیسانش کار می کند و پول پس انداز می کند تا چرخ زندگی اش بچرخد اما در میانه داستان جمشید داستان ما (حسین یاری) عاشق دختری به نام آتوسا (سحر قریشی) می شود و به همسر خود زری (یکتا ناصر) خیانت می کند اما در آخر آتوسا دارایی جمشید را بالا می کشد و جمشید با سری افکنده و پشیمان برای عذرخواهی به سمت زری می آید.

در نهایت زری به خانه بر می گردد مانند هر مادر فداکاری که به خاطر فرزندان و حفظ زندگیش چشم بر روی خیانت می بندد اما دیگر خیلی چیزها مانند سابق نشد. آخر داستان نیسان آبی خوب تمام شد اما قرار نیست آخر داستان خیانت همیشه خوب تمام شود.

در این سریال حسین یاری، مهران غفوریان، یکتا ناصر، بهناز جعفری، جمشید هاشم‌پور، علیرضا خمسه، سحر قریشی، گیتی قاسمی، ایمان صفا، بهشاد شریفیان، سیروس همتی، غلامرضا نیکخواه، حسام نواب صفوی، کریم قربانی، یوسف صیادی، آرش ظلی پور، صفر کشکولی، علی مهربان، نیکی میربها، سانای امیرآبادی، آرین محمودی، سبحان هادی، طاها عبداللهی، رزا بیات، بهزاد رحیم خانی و رضا بنفشه خواه به هنرمندی پرداخته‌اند.